#فسوژ سلام دوست عزیز طلا بیشتر به صورت سرمایه گذازی وارد میکنن و به فروش میروسون که سود بیشتری شناسایی کن درکل فسوژ درمجمع فردا سود حداکثری تقسیم کن زمانی که 10درصد تقسیم شد برای افزایش سرمایه و احداث کارخانه شماره 2بود
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
#خودرو صف فروش رو بررسی کن
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
#خودرو صف فروش رو بررسی کن
-
خبر فوری مهم
ثــمــر در کمتر از 10 ماه، 5 همتی شد 🎉 🌟 یک رکورد دیگر برای صندوق درامد ثابت ثمر؛ عبور از مرز 5 هزار میلیارد تومان، نشانه ای از اعتماد روزافزون سرمایه گذاران 🤝 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🤝 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🤝 سود روزشمار 🤝 بدون نرخ شکست 🤝 معاف از مالیات 🤝 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
خفولا صف خرید سوم با حجم مشکوک هوشمند 😉👌😊❤️ سهم کوچک و پروژه محور برای نگهداری خریدیم
-
بازگشایی و مچینگ
#تابا #بازگشایی تاریخ معامله قبلی: 1405/03/26 #D1405_04_06 11:48:19
-
اخبار روز ایران 🔖
ثــمــر در کمتر از 10 ماه، 5 همتی شد 🎉 🌟 یک رکورد دیگر برای صندوق درامد ثابت ثمر؛ عبور از مرز 5 هزار میلیارد تومان، نشانه ای از اعتماد روزافزون سرمایه گذاران 🤝 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🤝 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🤝 سود روزشمار 🤝 بدون نرخ شکست 🤝 معاف از مالیات 🤝 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689
-
خبر فوری
ثــمــر در کمتر از 10 ماه، 5 همتی شد 🎉 🌟 یک رکورد دیگر برای صندوق درامد ثابت ثمر؛ عبور از مرز 5 هزار میلیارد تومان، نشانه ای از اعتماد روزافزون سرمایه گذاران 🤝 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🤝 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🤝 سود روزشمار 🤝 بدون نرخ شکست 🤝 معاف از مالیات 🤝 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689
-
ثشاهد یکی خوب سهمو میگه ویکی هم بدسهمو همشون عوامل هستن
-
شپلی بجای اینکه بعضی ها وقت بزارن سهمو بکوبن که تاثیری هم نداره برن مراقب سهم های دیگشون باشن که دوزار ارزش بنیادی ندارن و بیجهت دارن سهامداری میکنن منتها متوجه نیستن
-
حمید
وشمال بسلامتی امیدوارم سهم دیگه وجای دیگه سود کنین ولی بنظرمن که خودمم چن وقته بااین سهمم وحتی تو ضرر سنگینی هم هستم میان مدتی رشد خوبی داشته باشه این سهم باتوجه به درصدی های ام که داره