وشمال بسلامتی امیدوارم سهم دیگه وجای دیگه سود کنین ولی بنظرمن که خودمم چن وقته بااین سهمم وحتی تو ضرر سنگینی هم هستم میان مدتی رشد خوبی داشته باشه این سهم باتوجه به درصدی های ام که داره
-
بورس،دلار،طلا | شالباف🙂
🟢حباب جهش بیشتر از موج و اهرم جهش مثبت 3 اونا منفی 4 🔺نتیجه #پروژه کردن سهم یا صندوق در بورس اینجوری میشه ⚜https://t.me/HoseinShalbaf
-
گشان من سال 92 خانه فروختم 53میلیون الان 5میلبارده… ارزش ذاتی گشان خیلی فاصله داره بااین قیمتها
-
مهدی پیروزفر
شستا ماشالله شستا چه میکنه،باوجود عرضه های سنگین کلیت بازار،تااخروقت صف خریدش رو حفظ کرد،انشالله فردا صبح با هیجان جو بازار،راحت قیمت پایینتر اضافه میکنیم،این شستا تااخرهمین ماه به300میرسه
-
POSITIVE WAVE
#صبا حجم خوبی زد و با صف خرید خوبی هم بسته شده این سهم که از سوپر مفتهای بازار است و ورود پول سنگین دارد✋ @waveplus
-
پیمان
وسدید یک کامیون زباله ارزشش از وسدید و فراب و پاسارگاد و سراب بیشتره اینو من نمیگم 3ساله سهم اینو داد میزنه.
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 88 درصدی سود «ومپنا» در سال 1404 به گزارش کدال نگر بورس 24 ، شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد ومپنا صورت های مالی منتهی به اسفند ماه سال 1404 را در اختیار عموم قرار داد. بر اساس اطلاعات مالی یاد شده در این دوره درامد عملیاتی معادل 7768 میلیارد تومان شناسایی کرد. https://www.bourse24.ir/news/358689
-
غدام بازیگر سهم را کشید پایین تاخوبجمع کند
-
200dat
#بنو لواش و بربری راهی که بورس تو چند سال رفت را یک شبه رفتند و بیشتر از همه سهام سود دادند و به یک باره 100درصد رشد کردند!
-
Hafez+ | حافظ پلاس
📊 گزارش پایانی بازار | 6 تیر 1405 بازار امروز با وجود تداوم رشد شاخص ها، نشانه هایی از افزایش فشار عرضه و شناسایی سود را به نمایش گذاشت. شاخص کل با رشد 0.30 درصدی (حدود 15 هزار واحد) در سطح 5.176 میلیون واحد ایستاد و شاخص هم وزن نیز با رشد 0.04 درصدی عملاً عملکردی متعادل داشت که از کاهش قدرت تقاضا در کلیت بازار حکایت می کند. 📊ارزش معاملات خرد به 25.4 هزار میلیارد تومان رسید که همچنان سطح قابل قبولی است، اما خروج 11.6 هزار میلیارد ریال پول حقیقی از بازار سهام نشان می دهد بخشی از سرمایه گذاران پس از رشدهای اخیر، اقدام به ذخیره سود کرده اند. 🕯از منظر صنایع، گروه شیمیایی، فراورده های نفتی و حمل ونقل بیشترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند و همچنان مورد توجه بازار بودند. در مقابل، بانک ها، فلزات اساسی، سیمان و خودرویی ها بیشترین خروج نقدینگی حقیقی را تجربه کردند که بیانگر افزایش عرضه در برخی از لیدرهای بازار است. 📈در بین نمادها نیز تاپیکو، شپدیس، فستا و شتران بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند؛ در حالی که وبملت، فملی، اروند و وبصادر با بیشترین خروج نقدینگی حقیقی همراه بودند. 📌در مجموع، رشد شاخص ها همچنان حفظ شده، اما خروج پول حقیقی و کاهش رشد شاخص هم وزن نشان می دهد بازار وارد فاز استراحت و جابه جایی نقدینگی بین صنایع شده است. تداوم روند صعودی در روزهای اینده، بیش از هر چیز به بازگشت ورود پول حقیقی و افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ وابسته خواهد بود. #گزارش_بازار @hafezplus
-
دانشگاه بورس
#سدبیر در تایم هفتگی اهداف 3200 و 3500 را در پیش دارد.