جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahdiyeh-afrashteh
۱۱:۴۷:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپلی بجای اینکه بعضی ها وقت بزارن سهمو بکوبن که تاثیری هم نداره برن مراقب سهم های دیگشون باشن که دوزار ارزش بنیادی ندارن و بیجهت دارن سهامداری میکنن منتها متوجه نیستن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار