سصفها سهمی که از دسترنج سهامدار نوسانگیری میکند حق الناس رو میخوره .پس چرا سصوفی انقد نوسان ندارد چرا ساراب نداردچرا سباقر ندارد چرا ساربیل ندارد با بازدهی بالای صد درصد در طی سالها .حقوقی…
-
محمد مهدی اسعدیان
وبملت عالی هستا این سهم حد وسط نداره یا باید صف فروش یا صف خرید نمیتونه رنج باشه
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
یه چیزی بگم؟ صف فروش ها رو خیلی با حوصله میخرن و اجازه نمیدن سنگین بشه تا این لحظه که همین طوری چشم 10-20 تا نماد بزرگ و مهم رو چک کردم این طور بوده مثل همین بانک ملت و ایران خودرو @BehnamSamadi_org ☑️
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
یه چیزی بگم؟ صف فروش ها رو خیلی با حوصله میخرن و اجازه نمیدن سنگین بشه تا این لحظه که چشمی 10-20 تا نماد بزرگ و مهم رو چک کردم این طور بوده مثل همین بانک ملت و ایران خودرو @BehnamSamadi_ir ☑️
-
علیرضا (لاهیجان)
همیار الان خودروسازیهای مثل خزامیا . خاور و خودرو همه اینها بالای 80 درصد زیان هستند باید پرداخت کنه . مخصوصا خاور وخزامیاد که اکثر مثل من تا امروز نزدیک 60 درصد توزیان هستم . وقتی پول بیمه روندن دیگه بیمه معنا نداره .
-
بورس نو
#غشان در حال تلاش برا رد کردن محدوده 8000 صف خرید ببندد عالی میشه و همچنان نگهداری خواهیم کرد امروز حد ضرر سهم رو محدوده 7900 قرار می دهیم https://t.me/Fshaer1369
-
Win signal1
دوستانی که صبر خوبی دارند #سپیدار بررسی شود
-
Gilvestment گیل وستمنت(بازار سرمایه)
عزیزان من #تلیسه رو میتونید ی سود تقریبا 560 میلیاردی از ارزش بازارش کسر کنید(سود سهام مجمع پیش رو) با فرض اومدن گزارش 12 ماهه حسابرسی شده مطابق با حسابرسی نشده و تداوم تقسیم سود 98 درصدی.
-
علی رستمی
#چنوپا در صورت عدم حمایت قوی هدف اول 1400
-
بورس زرینه | Bourse Zarrineh
#ساینا اپدیت دقیق از حمایتی که گفتم 120%رشد داشته . حدضرر نماد 600هست حتما رعایت بشه
-
پول هوشمند سهام
🔵#وثخوز اولین #خرید_حقیقی در قیمت 5,500 ( 3.0% ) در صف خرید ساعت: 11:11 1 نفر مجموعا 473میلیون تومان قدرت خریدار: 2.2 م.سی روز: 0.9 | سرانه حقیقی: 86 م.سی روز: 15 قیمت پایانی 5,360 ( 0.37% ) @stockSmartMoney 1405/04/06