جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علیرضا (لاهیجان) | ali1147g
۱۱:۱۲:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

همیار الان خودروسازیهای مثل خزامیا . خاور و خودرو همه اینها بالای 80 درصد زیان هستند باید پرداخت کنه . مخصوصا خاور وخزامیاد که اکثر مثل من تا امروز نزدیک 60 درصد توزیان هستم . وقتی پول بیمه روندن دیگه بیمه معنا نداره .

لیست اخبار