یه چیزی بگم؟ صف فروش ها رو خیلی با حوصله میخرن و اجازه نمیدن سنگین بشه تا این لحظه که چشمی 10-20 تا نماد بزرگ و مهم رو چک کردم این طور بوده مثل همین بانک ملت و ایران خودرو @BehnamSamadi_ir ☑️
-
وبملت سلام به زودی با اعلام تاریخ مجمع و تقسیم عالی و خیره کننده سود شاهد رشد دوباره قیمت بسیار جامانده سهم وبملت خواهیم بود ان شالله
-
فملی ارزش جایگزینی فملی چقدر هست؟کسی اطلاعی داره؟
-
حمید نادری
#ثشرق کسی خبر داره چه خبره؟چزا باید فقط بریزه؟!!
-
قدیر رجب
سفارس درود سفارس سهم جاندار و بنیادی و برای سهامداری بلند مدت و دریافت سود سالیانه ولی احتمالا تا کانال 2100 پایین بیاد یا حق
-
دانیک فروشنده نباشید
-
Chiko
وبملت چارت #شاخص کل بازم رسید به همون محدوده مقاومتی و برگشت این منفی شدن ها اعتباری نداره و بزودی برمیگرده
-
غالبر این نمادهای مزخرف باید از بورس خارج بشن نه صعود درستی دارن نه اصلاح درستی فقط سرمایه ملت رو پودر می کنن
-
سید
#وثخوز امروز خوب حجم خورد نسبت به قبل
-
شتران ارزش جایگزینی شتران حدودا چند هست؟کسی اطلاع داره؟
-
فزر امیدوارم معدود افرادی که همیشه در این صفحه هستند بتوانند بهره برداری بکنند از پیام های بنده . یک وظیفه اجتماعی داشتم و انجام دادم . خداوند یار و یاور شما دوستان. یا علی