فملی امروز میریم برای صف خرید 1 میلیاردی
-
💰Signalist💎
🟢 گشان - صف خرید 5 میلیونی #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
آذربایجانیم
#اروند حقوقی،اروند اگه این مطلب یک زمانی خواندید بدونید سرمایه خییییلی را به دود دادید. ما سهامداران فقط نظار گر هستیم. ولی اینو بدونید.. باید با یک چیزی دلمان را خنک کنیم تا مرهمی باشه به دل ما. حالا بزن که خوب میزنی. ما سهامداران یک جوری دیگه میزنیم…
-
(مدیریت سرمایه)
🟢 #فسازان 1405/4/6 7,630 #خرید 7 کد حقیقی درمثبت 2.83 تابلو به ارزش کل 13,663,277,530 ریال سرانه خرید هر کد 1,935,547,880 ریال
-
وبملت در اینکه شپنا بهترین سهام بازار هست و قوی ترین صف خرزد رو داره شکی نیست ولی اگه شپنا دادین و وبملت گرفتین بدونید وبملت هم یکی از بهترین های بازار هست…مقایسه کنید با فملی که چند روزه صف فروشه… ان شاالله پر سود و برکت باشید
-
آرین بورس
#شمواد خرید بالای 520 باشد حد ضرر 460 باشد 16 خرداد ماه
-
AVA_Premium
بانک ملت هم رسید به صفر تابلو
-
شکست ناپذیر
#خودرو چه خبره تو این شرکت!!!!! چیکار میکنن با سهامدار !!!!!!! دوباره قیمت خودرو رفت بالا ولی برای سهامدار ضرر و زیان. قیمت سهام هم تو این بی ارزشی پول و تورم شدید ناچیز شده!!!!!!!!! سهامدار چند تا سهام بفروشه میتونه ماشین همین شرکتو بخره!!!!!!!
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#کرمان صف #ثاخت صف #ثشاهد هم اگه صف بشه از همه اینها بهتر بشه اصلا تعجب نکنید چون خیلی جامونده هست تارگت داره تارگت 📌 @robbinstreders
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
دوستان خساپا نزدیک صف فروش هست می تونید کمی اختیار خرید ضسپا4026 بخرین زیر 90 ریال اگه بالا بزنه خساپا پرواز می کنه
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#تملت قدرت خریدار اخرین: 2.98% پایانی: 2.92% 🟩پی بر ای : 3.57 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405