جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شکست ناپذیر | shekastnapazir
۰۹:۳۹:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خودرو چه خبره تو این شرکت!!!!! چیکار میکنن با سهامدار !!!!!!! دوباره قیمت خودرو رفت بالا ولی برای سهامدار ضرر و زیان. قیمت سهام هم تو این بی ارزشی پول و تورم شدید ناچیز شده!!!!!!!!! سهامدار چند تا سهام بفروشه میتونه ماشین همین شرکتو بخره!!!!!!!

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار