جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آذربایجانیم | azerbaijanim
۰۹:۳۹:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#اروند حقوقی،اروند اگه این مطلب یک زمانی خواندید بدونید سرمایه خییییلی را به دود دادید. ما سهامداران فقط نظار گر هستیم. ولی اینو بدونید.. باید با یک چیزی دلمان را خنک کنیم تا مرهمی باشه به دل ما. حالا بزن که خوب میزنی. ما سهامداران یک جوری دیگه میزنیم…

لیست اخبار