#PYTH/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
کانال حاج علی
#بالبر رفت صف خرید ☝️☝️☝️🧐🧐🧐😎
-
ثفارس فروشنده ها اگر اینجا هستن لطفا توضیح بدن چرا صف فروش ایجاد نکردید؟ من که قید دارایی مو زدم ، صف خرید و فروش فرقی برام نداره ، بیشتر نگران خودتون شدم ، روبراهید ایشالا؟
-
وبملت خودرو خساپا صف فروش هر لحظه سنگین تر میشه ‼️
-
فولادبان (Fouladban)
🔻اطلاعیه عرضه بورس کالا/ عرضه 134 هزار و 684 تن محصول فولادی 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز شنبه 6 تیر 1405.134 هزار و 684 تن محصول فولادی در تالار حراج همزمان بورس کالا عرضه شد. 🔹براساس این گزارش، 22 هزار و 840 تن شمش بلوم با قیمت پایه 601 هزار و 441 ریال عرضه شد. میزان عرضه این محصول نسبت به اخرین روز عرضه شده، 10.92 درصد افزایش و قیمت پایه ان نیز 2.91 درصد کاهش یافته است. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153703 #اطلاعیه_عرضه #بورس_کالا گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
پایگاه خبری نگاه ایرانیان (ایونا نیوز)
🔷 اخرین نرخ خودروهای داخلی در بازار/ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا 🚗 خرید ارزان ترین سواری در بازار ازاد یک میلیارد و 210 میلیون تومان هزینه دارد 🔗 لینک خبر / جزییات بیشتر: https://negaheiraniannews.ir/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7?utm_source=social&utm_medium=telegram هشتگ ها: 📌 #قیمت #بازار #ایران #خودرو #سایپا امضا: 🌐 کانال پایگاه خبری نگاه ایرانیان (ایونا) ✅ @ivnanewsir 🔗 negaheiraniannews.ir https://negaheiraniannews.ir/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7?utm_source=social&utm_medium=telegram
-
BourseMag|مجله بورس
تا کنون دو بار صف خرید #دزاگرس را دادند اما هر بار مجددا به صف خرید رسید. در قیمت 1,701 تومان و با حمایت 11 درصدی حقوقی و تزریق 15 میلیارد تومان از سوی حقیقی 📊 @BourseMagz
-
Mehdiafzalian
میبینم که میگن و مینویسن و منتشر میکنن که اهرمی ها حباب منفی دارن و زیر قیمت دارن معامله میشن نکته ای که باید بهش اشاره کرد اینه که صندوق های سهامی و در یک نوع پرریسک تر صندوق های اهرمی تو دلشون سهام دارن. خیلی از نمادهایی که این صندوق ها دارن صف فروش هستن و انتظار بازار اینه که اصلاح بیشتری داشته باشن. پس صندوق های اهرمی که این سهام رو هم با اهرم خریداری کردن هم بیشتر منفی میخورن یعنی بازار داره اینده رو میبینه که صندوق های اهرمی حباب منفی گرفتن و این دلیلی نیست که بگیم چون حباب منفی دارن بریم بخریمشون تا در اینده سود کنیم. بازار داره سهام صندوق های اهرمی رو میبینه که با اهرم بالاتر قراره منفی بخوره. حالا اگر قرار باشه که یک حرکت رو به بالا در بازار داشته باشیم صندوق های اهرمی زودتر واکنش نشون میدن @mehdiafzaliaan
-
گدنا ازش معلوم فردا منفی
-
ثشرق واقعا هر کسی در توان شه شکایت ثبت کنه کوتاهی نکنه تا تکلیف این سهم روشن بشه،، دیگه این سهم رسیده به ته فلاکت
-
فزر زنگ بزنید امور سهام و سازمان بورس شکایت کنید