ثشرق واقعا هر کسی در توان شه شکایت ثبت کنه کوتاهی نکنه تا تکلیف این سهم روشن بشه،، دیگه این سهم رسیده به ته فلاکت
-
يادداشت های مهدی مسلم پور
#فملی دقیقاً مطابق سناریوی تحلیل، از محدوده ای که مشخص کرده بودیم واکنش نشان داد. خیلی از معامله گرها بعد از چنین رشدی یا با ترس می فروشند، یا با هیجان در سقف خرید می کنند. اما اگر دلیل اهمیت این محدوده را بدانید، تصمیم گیری بسیار منطقی تر می شود. در این ویدیو دقیقاً همان نشانه ای را که قبل از اصلاح روی چارت دیده بودیم، توضیح داده ام. ❌ این ویدیو سیگنال خرید یا فروش نیست؛ هدف، اموزش نحوه تحلیل است. #ایچیموکو
-
شهاب
#اروند من که میگم نوش جونش. میخواستین نرین تو صف فروش
-
ailshan
#خودرو خداروشکر با این حلبی ها که دیگه کسی ازشون نمیخره باید بیشتر بیاد پایین کارخونه بی ارزش
-
تکنوفاند قنبری
خصدرا - با 32% باز شده - با وضعیت تابلو و روند سوداوری ک مشاهده میکنید بازار پایه زرد🟡 شرکت پیمانکاری هست لازم بررسی بیشتری شود چون فروردین صفر اما اردیبهشت و خرداد گزارش عالی داده که در گزارش فصلی اول بهتر مشخص میشه و احتمالا قرارداد بسته باشه PE = 20 EPS = 121 ریال حاشیه سود عملیاتی سالانه 5.9 روند نمودار تکنیکال نماد در بلند مدت - هفتگی رنج میباشد - کف محدوده رن 150 - سقف 350 و امروز روی حمایت 237 تمن معامله میشود
-
ثبهساز ثبهساز طبق گزارش ماهانه ، در 5 ماهه سال مالی 2000 میلیارد تومان سود ساخته (البته اثر مالی ملک ونک کمی میتواند تغییر دهد) مارکت شرکت هم 6300 میلیارد تومان. پی به ای 3 با سود 5 ماهه !!
-
Somi Mohamadi
داوه از 1 ساعت پیش دارم سهم رو رصد می کنم، دوبار صف فروش بست، 4 میلیون سهم معامله شد اما پایانی تکون نخورد.
-
IRAN
#اروند داره جمع میکنه دیگه
-
سینا قنبری
پکویر تا 540 میایم پایین، کف قبلی هم میشکنه مجدد نزول
-
سید حسین اکبری
فزر تمام پذیره نویسی های طلا و نقره این چند وقت افتضاح بودند و فقط از پول مردم سواستفاده کردند.نقرفام،نقرسا،دفینه همه رو با ضرر فروختم. اینم از صندوق بانکی بانکیا که قرار بود عالی باز بشه. روزمون رو خراب کرد
-
سیگنال روزانه
#ثفارس کمی صف خرید خریدم پول کمی داشتم فقط خریدم که تا یکی دو هفته دیگه نشونتون بدم که سهم بد نداریم یمت هست که مشخص می کنه چه سهمی خوبه چه سهمی بده زمان ورود که مشخص می کنه چه سهمی خوبه چه سهمی بده قیمت 1254 چهارم تیر ماه