جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Mehdiafzalian | mehdiafzaliaan
۱۰:۲۹:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

میبینم که میگن و مینویسن و منتشر میکنن که اهرمی ها حباب منفی دارن و زیر قیمت دارن معامله میشن نکته ای که باید بهش اشاره کرد اینه که صندوق های سهامی و در یک نوع پرریسک تر صندوق های اهرمی تو دلشون سهام دارن. خیلی از نمادهایی که این صندوق ها دارن صف فروش هستن و انتظار بازار اینه که اصلاح بیشتری داشته باشن. پس صندوق های اهرمی که این سهام رو هم با اهرم خریداری کردن هم بیشتر منفی میخورن یعنی بازار داره اینده رو میبینه که صندوق های اهرمی حباب منفی گرفتن و این دلیلی نیست که بگیم چون حباب منفی دارن بریم بخریمشون تا در اینده سود کنیم. بازار داره سهام صندوق های اهرمی رو میبینه که با اهرم بالاتر قراره منفی بخوره. حالا اگر قرار باشه که یک حرکت رو به بالا در بازار داشته باشیم صندوق های اهرمی زودتر واکنش نشون میدن @mehdiafzaliaan

فالورها 17983
تاثیر (Imp) 2242.0
بازدید 2242
تعامل (Eng) 57.0
لیست اخبار