🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
گرگ والستریت
#خودرو بندر سیرک رو زداصلا ادم دودقیقه خودش خبر نداره
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم بدانید و اگاه باشید نیروهای مسلح ایران از موشک های نوین درجنگ استفاده کردند. الان نوبت موشکهای دیپلماسی ایران است شفاف بگوییم مذاکرات کنندگان ایران دکترین شورای عالی امنیت ملی ایران پیگیری میکنند. حفظ وحدت ضروری است
-
پیر شپل آباد
#شپلی من از سال 98 سهامدارم. با چهار تا چرندیات که فروشنده ها میگن نمیلرزم تو یکی از کامنت هات نوشتن حرو.م لقمه و ن.طفه خراب ایا این برات کافی نیست که بخوای ادامه بدی و بیایی اینجا عقده گشایی کنی.به درک که فروختی
-
گرگ والستریت
#خودرو فردا دوباره بازار صف فروش و منفیه امریکا 3 بار حمله کرد کشورهای خلیج فارس اماده باش کامل شدن، لا مصب نمیدونی دقیقه دیگه قراره چی بشه
-
علی
#خودرو طرف پول نان. و گوشت و…را ندارد. ماشین چه به دردش می خورد. پولی برای خودرو. با پس انداز 10 ساله هم. نمی ماند. 10 سال پس انداز. امروز نمی توان. یک خودرو. 2 میلیاردی خرید. خودرویی که 7 سال پیش. فقط 60 میلیون تومان بود. و امروز…
-
پیر شپل آباد
#شپلی فروختی که فروختی اب رو بریز همونجا که میسوزه
-
گرگ والستریت
#کفرا فردا دوباره بازار منفی و صف فروشه امریکا دوباره حمله کرد به به سیرک بندرعباس
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم حکمرانان متحول شده اینجانب دقیقا مطالبی که توسط شخص اول حکمرانی ایران از بیست پنج اردیبهشت به بعد به نوشتار در امدبه ایران متحول شده ایمان اوردم ضمنا تمام تصمیمات توسط شعام گرفته میشود وجناب عراقچی سیاست های شعام را پیگیری می کند پاینده سالم باشید
-
parstahlil@
#ثبهساز یکی از بهترین های گروه ساختمانی والگو رو خواهد شکوند وسودها خواهد داد @parstahlil
-
parstahlil@
#وپارس احتمالا یک اصلاح ریزی داشته باشه بعد حرکت برای شکست سقف حرکت خواهد کرد @parstahlil