جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پیر شپل آباد | 241806apinst
۰۰:۵۱:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شپلی من از سال 98 سهامدارم. با چهار تا چرندیات که فروشنده ها میگن نمیلرزم تو یکی از کامنت هات نوشتن حرو.م لقمه و ن.طفه خراب ایا این برات کافی نیست که بخوای ادامه بدی و بیایی اینجا عقده گشایی کنی.به درک که فروختی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار