#خودرو طرف پول نان. و گوشت و…را ندارد. ماشین چه به دردش می خورد. پولی برای خودرو. با پس انداز 10 ساله هم. نمی ماند. 10 سال پس انداز. امروز نمی توان. یک خودرو. 2 میلیاردی خرید. خودرویی که 7 سال پیش. فقط 60 میلیون تومان بود. و امروز…
-
1360Ayob
#شپلی *🔻 اماده باش پایگاه های نظامی امریکا در خلیج فارس* 🔹به گزارش شبکه NTV عراق، پس از تجاوز ارتش تروریستی امریکا به مناطقی در جنوب ایران، پایگاه های نظامی امریکا در بحرین، قطر، عربستان و کویت به حالت اماده باش کامل درامده اند. 🔹رسانه ها همچنین از پرواز گسترده هواگردهای امریکایی در اسمان این کشورها و خلیج فارس خبر می دهند @QudsOnline
-
1360Ayob
#شستا *🔻 اماده باش پایگاه های نظامی امریکا در خلیج فارس* 🔹به گزارش شبکه NTV عراق، پس از تجاوز ارتش تروریستی امریکا به مناطقی در جنوب ایران، پایگاه های نظامی امریکا در بحرین، قطر، عربستان و کویت به حالت اماده باش کامل درامده اند. 🔹رسانه ها همچنین از پرواز گسترده هواگردهای امریکایی در اسمان این کشورها و خلیج فارس خبر می دهند @QudsOnline
-
فاطمه
#دکوثر
-
1360Ayob
#خودرو •️پی بی اس (PBS News) به نقل از یک مقام امریکایی ادعا کرد که 6 فروند هواپیمای نظامی ایالات متحده، چهار هدف ایرانی از جمله تاسیسات راداری و انبارهای موشک و پهپاد را در منطقهٔ سیریک در ایران مورد حمله قرار داده اند 🇮🇷✊ @AkhbareFori | khabarfoori.com
-
فاطمه
#دکوثر
-
1360Ayob
#شستا •️پی بی اس (PBS News) به نقل از یک مقام امریکایی ادعا کرد که 6 فروند هواپیمای نظامی ایالات متحده، چهار هدف ایرانی از جمله تاسیسات راداری و انبارهای موشک و پهپاد را در منطقهٔ سیریک در ایران مورد حمله قرار داده اند 🇮🇷✊ @AkhbareFori | khabarfoori.com
-
حمید۱۹
#شپدیس به به برید گزارش 6 ماهه شپدیس را بخونید افزایش 190درصدی سود نسبت به مدت مشابه پارسال یعنی 3 برابر حالا حالا ها سهم گیر کسی نمیاد
-
1360Ayob
#شبندر •️پی بی اس (PBS News) به نقل از یک مقام امریکایی ادعا کرد که 6 فروند هواپیمای نظامی ایالات متحده، چهار هدف ایرانی از جمله تاسیسات راداری و انبارهای موشک و پهپاد را در منطقهٔ سیریک در ایران مورد حمله قرار داده اند 🇮🇷✊ @AkhbareFori | khabarfoori.com
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت 🔴تکمیلی| به گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت 23 و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد. 🔹یک منبع اگاه نظامی علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد. 🔹این منبع اگاه نظامی گفت: حدود 5 ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد. 🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد. نمیدونم چرا بعضیا به هر نحوی شده میخوان فضا رو متشنج نشون بدن، اقا فقط چند تا پرتابه بوده که این اتفاق هم بار اول نیست که توی اتش بس میفته! احیانا دلواپسان طلا یا عیار دارین؟!؟ دوستان راحت بگیرید بخوابید شهر در امن و امان هست 😉 مثل اتش بس های قبلیه، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. در ضمن در همین لحظه انس دوباره اومد روی 4000 دلار. اگر بیاد زیر 4000 دلار پس یعنی حمایت روانی 4000 دلار رو نتونسته حفظ کنه و اون بالا رفتنه یه پولبک به حمایت شکسته شده بود.
-
1360Ayob
#وبملت •️پی بی اس (PBS News) به نقل از یک مقام امریکایی ادعا کرد که 6 فروند هواپیمای نظامی ایالات متحده، چهار هدف ایرانی از جمله تاسیسات راداری و انبارهای موشک و پهپاد را در منطقهٔ سیریک در ایران مورد حمله قرار داده اند