📌#کدال ‼️مطالب مهم کدال 🔸#دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔹#وکبهمن پیشنهاد افزایش سرمایه 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹#ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 🔸#ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 🔹#ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90%، نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. 🔹#چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90%، گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. 🔸#فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60%، واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای امسال هم می تونه با حفظ روند سال های اخیر 320 تومان بسازه و لذا بعد مجمع P/E~3.1 اینده نگر داره. ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔹#سیدکو گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 709 و 1360 تومان ساخت، 55% و 82% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 4314 تومان، P/E~6.1 و تقسیم سود احتمالا 80%،81% سود از محل تقسیم سود سهام زیرمجموعه ها بوده و عمدتا از سکرما، ساروج، سشمال، سفیروز، سمازن و سقاین. بجز ساروج که کمی ابهام پیرامون شرایط صادراتش پساجنگش وجود داره، مابقی جزو خوب های صنعت هستند. 🔸#خاور گزارش سالانه ضعیفی داد و فصول اخیر به ترتیب 0 و 2 و 14 و 7- تومان ساخته، جمعا 9 تومان و 40% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 149 تومان و P/E~17، گزارش واقعا زشت بود. حاشیه سود ناخالص 20% کف حاشیه سود فصلی سال های اخیر بود. از اون طرف هزینه عمومی-اداری زمستان جهش داشت و 110% بیشتر از زمستان سال قبل بود که خیلی زیاده و عمدتا ناشی از سایر هزینه ها و هزینه تحقیق و توسعه بوده. این ها ولی خیلی زشت نیست، زشت اینه که شرکت از تابستان سال قبل از شناسایی سود دریافت مطالبات وزارت کشور صحبت کرده ولی هنوز تو گزارشش نیاورده، زشت اینه شرکت تو افشا گفته 46 تومان می سازه ولی 9 تومان ساخته. به هر حال امسال بنظر عملکرد خیلی بهتری داشته باشه ولی این گزارش دادن های نامنظم و سلیقه ای رو اعصابه. •️صندوقچه بازار 🔻جمعه 5 تیر 1405
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت 🔴تکمیلی| به گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت 23 و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد. 🔹یک منبع اگاه نظامی علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد. 🔹این منبع اگاه نظامی گفت: حدود 5 ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد. 🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد. نمیدونم چرا بعضیا به هر نحوی شده میخوان فضا رو متشنج نشون بدن، اقا فقط چند تا پرتابه بوده که این اتفاق هم بار اول نیست که توی اتش بس میفته! احیانا دلواپسان طلا یا عیار دارین؟!؟ دوستان راحت بگیرید بخوابید شهر در امن و امان هست 😉 مثل اتش بس های قبلیه، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. در ضمن در همین لحظه انس دوباره اومد روی 4000 دلار. اگر بیاد زیر 4000 دلار پس یعنی حمایت روانی 4000 دلار رو نتونسته حفظ کنه و اون بالا رفتنه یه پولبک به حمایت شکسته شده بود.
-
1360Ayob
#وبملت •️پی بی اس (PBS News) به نقل از یک مقام امریکایی ادعا کرد که 6 فروند هواپیمای نظامی ایالات متحده، چهار هدف ایرانی از جمله تاسیسات راداری و انبارهای موشک و پهپاد را در منطقهٔ سیریک در ایران مورد حمله قرار داده اند
-
𝘼𝙣𝙜𝙚𝙡
AnGel ¹.… Sepide ¹… BaNo ¹. اخه من چکارم ؟ دلیلای خودشو داره
-
مهرداد
#وبصادر مطمن باشید امسال قیمت وبصادر حداقل باید به 5 برابر ( 350 تا 400 ) تومن برسد، تا شاید سهامدار بعد از 6 سال به اصل سرمایش برسد و سر به سر بشود.
-
فاطمه
#جم_پیلن ورود پول اخرین روز کاری هفته پیش حجم و پول هوشمند به ترتیب پی بر ای سهم
-
M.Naghdi
#وبملت هیچ خبری از جنگ و درگیری نیست. فردا بازار سراسر سبز و #وبملت هم با قدرت به سوی 200. موفق و پرسود باشید
-
1360Ayob
#شستا سنتکام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران هدف حملات قرار گرفته اند. 🔹 این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز 25 ژوین ایران به کشتی باری با پرچم سنگاپور که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود؛ انجام شد. 🔹این حمله نقض اشکار توافق اتش بس و تهدیدی علیه ازادی کشتیرانی بین المللی بوده است
-
1360Ayob
#وبصادر سنتکام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران هدف حملات قرار گرفته اند. 🔹 این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز 25 ژوین ایران به کشتی باری با پرچم سنگاپور که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود؛ انجام شد. 🔹این حمله نقض اشکار توافق اتش بس و تهدیدی علیه ازادی کشتیرانی بین المللی بوده است
-
1360Ayob
#خودرو سنتکام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران هدف حملات قرار گرفته اند. 🔹 این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز 25 ژوین ایران به کشتی باری با پرچم سنگاپور که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود؛ انجام شد. 🔹این حمله نقض اشکار توافق اتش بس و تهدیدی علیه ازادی کشتیرانی بین المللی بوده است
-
1360Ayob
#خودرو سنتکام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران هدف حملات قرار گرفته اند. 🔹 این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز 25 ژوین ایران به کشتی باری با پرچم سنگاپور که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود؛ انجام شد. 🔹این حمله نقض اشکار توافق اتش بس و تهدیدی علیه ازادی کشتیرانی بین المللی بوده است