جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۳:۵۷:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

کاما احتمالا طبق استدلال این دوست عزیز که گفتن چون کاما سود اندازه بانک هم نداده پس خوب نیست، پس باید سهامی که رشد نکردن را بفروشم و بریم سهام رشد کرده و حبابی بخریم مثلا تکنو بخریم که به صورت پروژه ای در یکسال 7 برابر شده و p/e 70 پیدا کرده و الان قفل صف فروش شده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار