جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سرنوشت | 123soltan
۲۳:۴۷:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپلی قفل فروش و درجا زدن و حجم مبنای زیاد و… هم دیدیم توقعی ندارم.من سهامدارم و به دست اندازهای مسیر کاری ندارم هر کسی بر تحلیل و استراتژی خودش عمل کنه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار