🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
hamid
#ددانا مفت از دست ندید ی وقت…هدف اول 1300تومان هست
-
تحلیل مالی رفتاری
صنعت دارویی 📌 صنعت دارویی با توجه به اینکه جزو اولویت های واردات هستن، به نظر مشکل تامین ماده اولیه ندارن و در زمان جنگ هم ، از طریق مرز بازرگان و ترکیه به صورت زمینی وارد می شد. با رفع محاصره دریایی، به نظر شرکت ها دستکم برای چند ماه اینده انبارها رو پر می کنن و مشکلی از حیث مواد اولیه برای تولید ندارن. 🔹 با توجه گزارشات ماهانه خوب گروه دارو و p/e های پایینی که سهام گروه دارویی دارن، به نظر همچنان برای چند ماه اینده این گروه جای بررسی دارن. به عنوان مثال دفارا در مجمع پیش رو 140 ~130 تقسیم می کنه و برای امسال هم با کمک زیرمجموعه ها کف سود 260 ~ 250 تومنی رو خواهد داشت و p/e تحلیلی کمتر از 4 داره با تقسیم سود کامل 👌🏻 #دفارا #صنعت_دارویی 5 تیر 1405 @fundopedia
-
رنگ،کوتاهی مو💈جایکا
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
Devd shop
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
قفين الروح 🖤🔥
اقفال طریق سلیم سلام
-
نسیم بورس
رکود سنگین در بازار خودرو! •️با وجود کاهش قیمت ها، خبری از خریدار نیست. بازار خودرو با اجرا شدن توافق، به دنبال تغییر فاز است.
-
persianSWAG2004
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
نسیم بورس
#جم به دلیل اسیب دیدن ناشی از جنگ، فشار تقاضا روی سهم هست اما تکنیکالی به محدوده کم ریسک و جذابی رسیده است، البته باید دقیق بررسی شود که محصول بوتادین چند درصد کل فروش شرکت بوده است . #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #پترو_شیمی_جم •️ شرکت پترو شیمی جم در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,855 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است. •️ «جم» با سرمایه ثبت شده 18,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 105,396,585 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 112,163,805 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.
-
نسیم بورس
•️#فسبزوار خردادماه را با فروش 92500 تن اسفنجی به قیمت 34100 تومان به ازای هر کیلوگرم پشت سر گذاشت و درامد 3161 میلیارد تومانی محقق کرد. رشد فروش خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140% است
-
نسیم بورس
#فزر در روزهایی که انس جهانی 4000 رو از دست داد و دلار هم تا حوالی 153 اصلاح کرد، بورس بسته بود تقریبا، وگرنه اگر همزمان با هم رخ میداد و بورس هم باز بود، فشار فروش شدیدی را تجربه می کرد. فعلا انس به بالای 4040 دلار بازگشته است و دلار نیز در محدوده 167 در حال معامله است و به نظر می رسد که فزر در محدوده 10500 - 11300 متعادل شود.