دلیلش اینه باید بره قیمتش سر جاش بالای خساپا
-
فزر اقاروح اله من ایمان اوردم فزرراهم تاسه سال نگه می دارم پله بعدی راهم دوشنبه سنگین برمی دارم وسیستموخاموش می کنم تاسال دیگه
-
کانال تحلیلی بورس
📌#کدال ‼️مطالب مهم کدال 🔸#دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔹#وکبهمن پیشنهاد افزایش سرمایه 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹#ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 🔸#ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 🔹#ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90%، نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. 🔹#چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90%، گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. 🔸#فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60%، واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای...
-
Stalin
#خمحرکه سلام سابقه خمحرکه سال 97تاسال 99 و120بربررشد داشته تاریخ تکرار می شی زمان اگر دوسال درنظر بگیرم تاگت خمحرکه خودی 60000هزارتومتپ توسهام قطعییت نداری حداقل دوسال زمان می بری
-
کاما احتمالا طبق استدلال این دوست عزیز که گفتن چون کاما سود اندازه بانک هم نداده پس خوب نیست، پس باید سهامی که رشد نکردن را بفروشم و بریم سهام رشد کرده و حبابی بخریم مثلا تکنو بخریم که به صورت پروژه ای در یکسال 7 برابر شده و p/e 70 پیدا کرده و الان قفل صف فروش شده
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو بسم الله الرحمن الرحیم انشاالله فرداصف خرید خواهد شد
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹جهش قوی ترین صندوق اهرمی و پیشران ضعیف ترین صندوق است. ✍ چنانچه جهش صف خرید خود را حفظ کند، سایر #اهرمی ها و کلیت بازار را با خود همراه خواهد کرد و عکس این موضوع نیز صادق است( رصد کنید) ✍ رفتار فملی و شپنا برای اهرمی ها دارای اهمیت است( رصد کنید)
-
کیومرث قهرمانی
فملی سلام قبلا عرض کرده بودم تارگت اول فملی 2400 میباشد
-
کانال تحلیل
#وتجارت لیدر فعلی بانکیا حدضرر 620 ریال ( اینکه میگم حد ضرر فلان یه ریال هم پاینی تر اون اعدادی که میدم نباید بیاد. حد ضرر هم به این صورت که یه کندل روزانه زیر عدد ببنده یه وقتایی هست قیمت به زیر سطح نفوذ میکنه ولی تثبیت نمیده ) تارگت بعدی 71 و بعد رسیدن اونجا باز برسی میکنیم
-
بورس
شپدیس گزارش یک ماه منتهی به 1405/2/31 را بخونید
-
پویان آذرنیا
فزر جناب افشار نظرتون رو در مورد تاصیکو و وخارزم در کنار فزر برای متنوع سازی سبد طلا محور بفرمایید،ممنونم.