گلدا افرین ارتین یه منفی خوب سه شنبه کچاد بود از نظرم… چدن موافق نیستم.
-
عیار بدترین صندوقی که اومدم همین عیار بود قبلا صندوق سینرژی داشتم صندوق نهال داشتم و غیره و سود گرفتم سود خیلی خوبی گرفتم اشتباهم تک سهم کردن و ورود به عیار بود با کل نقدینگی وارد شدم
-
Hoh
#پلوله یک زمانی بحث صادرات را گفتم عملی شد وحالا بحث ادغام قدر با پلوله وبعد ورود قشم به بورس وبحث تجدید هم گفته بودم عملیاتی شده .بحث دست درازی بود که اجازه نمی دادند اون هم بر طرف شده وبحث قرداد فروش داخلی وشرکتهای پتروشیمی هم عملیاتی میشه برید دعا کنید پلوله گزارش الف دیگه نده فعلا…اخبار پلوله در صدر بورس
-
فملی 600 تومن بیشتر نمی ارزه
-
سرنوشت
شپلی قفل فروش و درجا زدن و حجم مبنای زیاد و… هم دیدیم توقعی ندارم.من سهامدارم و به دست اندازهای مسیر کاری ندارم هر کسی بر تحلیل و استراتژی خودش عمل کنه
-
کیومرث قهرمانی
وسینا سلام دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت
-
Dr Yasmina Trader
Win5️⃣🛍💠 خطفنا صفقه✅ ودی صفقه بونص منی للتیم 🥰 ▶️ لایف الان ✅ Power Of DR.YASMINA 🥇 🩸🩸⏺❓🅰️🩸🩸🩸🩸🅰️
-
اتش مراد
سفارس موقعی که مثبت بشه روز بعدش اجازه ورود نمیده
-
فزر الان دیگه فقط سهمهایی مثل فزربایدخریدو باهاش بری مجمع هرلحظه ممکنه ورق برگرده طلاازهمه مطمین تره
-
📉ققنوس اقتصاد📈
🔴حداقل 5 سوخت رسان امریکایی بر فراز خلیج فارس پرواز می کنند. برخی منابع عبری انفجار ها را به حملات امریکایی ها نسبت دادند. ✍🏻 Dangerman •️@World_Newsly
-
رضا جوادی راد
ثمسکن نترسید این قیمت ها براش مفته