غکورش اگه تو صف خرید کسی بتونه بخره با نزدیکی به گزارش خردادماه .خیلی مهارت درارد در سرخطی زدن.
-
Eco finance|موسوی|
ضشنا 4031 ✅ دو روز گذشته در قیمت 777 ریال امروز در قیمت 1187 ریال 52 درصد بالاتر ببینید درباره 2 درصد و 3 درصد و اینا صحبت نمیکنما 52 درصد بالاتر. بهتون هم گفتم اگه سود بده میارم بالا نوش جون خودمون و بچه های کانال ویژه و کسایی که تو کانال عمومی بودند، به ما اعتماد کردند و این ریسک را قبول کردند. @TabloTrader
-
Eco finance|موسوی|
ضشنا 4031 یادگاری اینجا پیش شما بماند. ببینیم رو سفید میشیم یا نه قیمت فعلی : 777 ریال هیچگونه مسیولیتی در قبال این پیام ندارم. چون خیلی هاتون اپشن بلد نیستید. یادگاری هست برای اینکه در هیستوری کانال باقی بماند. اگر صفر شد و سوخت حتما میارم بالا اگر سودم کرد بازم میارم بالا. @TabloTrader
-
💯کانال شارژرایگان واقعی💯
🎁 کسانی که در اهرم ثبت نام کردند برید تو بخش ماموریت ها و اولین گزینه رو بزنید و 20 هزارتومان به خاطر سومین بازی ایران رو دریافت کنید ✅️ #کسب_درامد #اهرم 🎁 جشنواره جدید اهرم به مناسبت #جام_جهانی🔥 🎁 هدیه ثبت نام 50 هزارتومان 🎁 جایزه هردعوت 50 هزار تومان ✅️ احراز پایه؛ کد ملی،تاریخ تولد ⭕️ کد دعوت زیر را حتماً وارد کنید اگه کدمعرف زیر را وارد نکنید هیچ هدیه ای دریافت نمیکنید: IIYDCZ 📥 لینک دانلود اپلیکیشن: از بازار، مایکت https://ahrominvest.ir/app 📲 زمان واریز هدایا تمامی هدایا و امتیازهای نهایی در تاریخ 30 تیر به حساب کاربری شما واریز خواهد شد ✅️ @sargraygan97 https://t.me/+EXIyn8mrbbM2NmU0 https://t.me/+EXIyn8mrbbM2NmU0
-
سابیک این سهم هنوز رشدشو نکرده .والسلام
-
Mahmod
#میدکو هلدینگ خفن هستش کافیه حقوقی اراده کنه براحتی رشد میکنه
-
سرنوشت
شپلی کسی که سهم داره به بقیه چیزی نگه بهتره که خدایی نکرده فخر فروشی نه کسی هم به هر دلیل رفته صحبتی راجب سهم و اهدافش نکنه مگه من سهم مثلا سهم خاور رو ندارم میرم تو گروهشون
-
Sci-Fi
#شلرد اگر اوضاع شرکت خوب باشه، قاعدتا حقوقی فردا نباید بفروشه. اگر فردا صف خرید شد و صف برچیده شد و دوباره صف خرید شد. نشانه خالی کردنه.
-
stock & options
#زپارس •️ شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,832,558 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 291 درصد رشد داشته است. •️ زپارس طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 15,572,271 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 204 درصد رشد داشته است.
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر اخه یک بنده خدایی از خودش خیلی تعریف میکرد که من باغ دارم املاک دارم و هزاران مورد دیگه که نشون بده وضعم خیلی خوبه و هیچ کس از ثروت به من نمیرسه .بعد ازش پرسیدند که خونه ت کجاست؟گفت مستاجرم. گفتندخوب پس دنبه ت کو؟(کنایه از… که هر چقدر فربه تر باشه دنبه ش بیشتره)حالاشده حکایت بانکها که میگند املاکشون زیاده داراییهاشون زیاده و… پس چرا قیمتش بالا نمیره؟عملا هیچ فرقی نداره که این همه دارایی داشته باشی یا نداشته باشی.زمانی فرق داره که قیمت خودشو به رخ بکشه
-
توییتر_بورس
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672