جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهزاد میرزایی | bib
۲۳:۲۰:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وبصادر اخه یک بنده خدایی از خودش خیلی تعریف میکرد که من باغ دارم املاک دارم و هزاران مورد دیگه که نشون بده وضعم خیلی خوبه و هیچ کس از ثروت به من نمیرسه .بعد ازش پرسیدند که خونه ت کجاست؟گفت مستاجرم. گفتندخوب پس دنبه ت کو؟(کنایه از… که هر چقدر فربه تر باشه دنبه ش بیشتره)حالاشده حکایت بانکها که میگند املاکشون زیاده داراییهاشون زیاده و… پس چرا قیمتش بالا نمیره؟عملا هیچ فرقی نداره که این همه دارایی داشته باشی یا نداشته باشی.زمانی فرق داره که قیمت خودشو به رخ بکشه

لیست اخبار