جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سرنوشت | 123soltan
۲۳:۲۰:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپلی کسی که سهم داره به بقیه چیزی نگه بهتره که خدایی نکرده فخر فروشی نه کسی هم به هر دلیل رفته صحبتی راجب سهم و اهدافش نکنه مگه من سهم مثلا سهم خاور رو ندارم میرم تو گروهشون

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار