چرا خریداران طلا قبل از مراجعه حضوری، قیمت انلاین را بررسی می کنند؟ #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
آرین بورس
تحلیل سهم #وبملت به درخواست یکی از دوستان تحلیل می شود سهم یک حمایت در 130 دارد و یک مقاومت کوچک در 135 دارد یک مقاومت مهم در محدوده 200 دارد پیش بینی می شود تا نزدیکی این عدد بتواند رشد کند احتمال زیاد از 200 نخواهد توانست عبور کند حد ضرر هم 120 باشد. 5 تیر ماه @arianbourse7777777
-
es.saedi
#شستا متاسفانه گزارش های مالی خوبی در پیش نداره
-
♡𝐌𝐎𝐑𝐅𝐈𝐍|مـورفـیـن ❶❹:❶❼
کارما یعنی من یادم میره تو یادت میره ولی زندگی یدونه میزنه تو دهنت که دیگه یادت نره…
-
mhp MHP
دزاگرس بر خرید دزاگرس باید نظر و نیاز کردش…
-
بهروز حضرتی
فولاد فرض بر این بگیریم که ما سهامدار فولاد نبودیم. مثلا خودرو یا فملی یا چمیدونم پالایشی و بانکی و دارویی و غیره داشتیم. فرض بر این بگیریم که فولاد با دامنه محدود و این حجم خسارت که همه میدونند باز میشد. ایا توی این بازار سراسر سبز و صعودی؛ سهاممون رو میفروختیم و فولاد میخریدیم ؟ یا به اون سهم هایی که داشتیم اضافه میکردیم ؟ کسایی رو سراغ دارم که از وقتی بورس باز شد؛ نشستند و فقط دارن از مثبت خوردن سهم هاشون لذت میبرند. و حتی گاها اضافه هم میکنند. بدون دردسر و دغدغه. یه نگاهی به تابلو بندازیم و حجم قیمت سهامی که داره معامله میشه رو ببینیم ؛ گویایی همه چیزه. فولاد سهم خوبی بوده؛ اوکی شاخص ساز و قوی بوده،؛ اوکی اما از شانس یا بهتر بگم بد شانسی ما بوده که این اتفاق براش افتاد. هرکسی با حقیقت یه جور کنار میاد. بشخصه از هر زاویه ای که نگاه میکنم؛ باختم. اینده سهم زمانی مشخص میشه که از تعلیق در بیاد و روی تابلو ببینیمش. متاسفانه هنوز هیچی معلوم نیست. هیچی به معنای واقعی.
-
جف خان
شپنا باشه به ناظر میگیم رسیدگی کنه که چرا سلطان شپنا اینقدر با ارزشه که کسی سرخطی هم نمیتونه بخره. در بورس ایران دو گروه داریم. کسانی که از رشد شپنا لذت میبرن و کسانی که با ناراحتی حس جاماندن از رشد سلطان شپنا دارند و دنبال منفی بافی اونایی که شپنای سه رقمی فروختن شپنای 4 رقمی بعدا میتونن بخرن
-
✨️️پدیده_طلایی️✨️خرید وفروش خودرو وملک سهام پدیده
#ابنیه خلاصه تصمیمات #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/12/29(حضوری و الکترونیکی) شرکت #ابنیه_و_ساختمان_پدیده_شاندیز •️ زمان جلسه: 1405/04/02 راس ساعت 10:00 •️ سرمایه ثبت شده: 13,500,000 میلیون ریال •️ سود هر سهم: 95 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 10 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 7,191,172 میلیون ریال 1405-04-02 16:16:44 (1555750) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @codal360_ir
-
Tak Taz
بعضی از نمادها که نگاه می کنی مثل ومدیر سودسازی 3ماه اول پارسال 9تومان و امسال 42 بوده پی بر ایش هم 2 هست زیرمجموعه هاش مثل فملی نوین و ومعادن کلی رشدکردن ولی خودش 10درصد منفی خورده ادم شک می کنه به خودش و همه که توی اینزباله ها چخبره؟!
-
دکتر بورس منشیان اصل
#زکشت خرید جدید حقیقی تازه وارد به سهم ، هشتصد هزارتا دیگه خرید انجام داد
-
اخبار شرکتها و مجامع
#زپارس | فروش خرداد 3 برابر میانگین ماه های قبل؛ شتاب درامدی زپارس بیشتر شد گزارش فعالیت ماهانه ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نشان می دهد روند رشد درامدهای شرکت در سال مالی جاری همچنان با قدرت ادامه دارد و عملکرد خردادماه فاصله محسوسی با روند ماه های گذشته ایجاد کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 5,833 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 291 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه زپارس به 15,572 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 204 درصد افزایش را نشان می دهد. میانگین فروش پنج ماه نخست سال مالی حدود 1,948 میلیارد ریال براورد می شود؛ بنابراین درامد خرداد حدود 199 درصد بالاتر از میانگین ماه های قبل ثبت شده است. این اختلاف قابل توجه از شتاب گرفتن روند فروش شرکت در اخرین ماه گزارش حکایت دارد. گزارش جدید زپارس علاوه بر ثبت رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، نشان می دهد شرکت در خردادماه عملکردی به مراتب بهتر از روند معمول ماه های قبل داشته و نشانه هایی از تقویت جریان درامدی در پایان فصل دیده می شود. @akhbar_majame