جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جف خان | jkhs
۲۲:۲۸:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپنا باشه به ناظر میگیم رسیدگی کنه که چرا سلطان شپنا اینقدر با ارزشه که کسی سرخطی هم نمیتونه بخره. در بورس ایران دو گروه داریم. کسانی که از رشد شپنا لذت میبرن و کسانی که با ناراحتی حس جاماندن از رشد سلطان شپنا دارند و دنبال منفی بافی اونایی که شپنای سه رقمی فروختن شپنای 4 رقمی بعدا میتونن بخرن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار