جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سهامداران خساپا خودرو | kodroogorooop
۲۳:۰۲:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

به همین خیال باش ترمز پالایشی رو کی بکشه شتران pe 4 داره یک چهارم قیمت سهمش سود ساخته همشون رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشتن، خودرویی اشغال فقط زیان میسازند و حقوقی کثافتشون فقط نوسان میگیرین و نمیزارن صف چند روز پایدار باشه حقوقی شپنا بعد 100 درصد سود هفته پیش تو صف خرید سهم میخرید

لیست اخبار