#زپارس #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #ملی_کشت_و_صنعت_و_دامپروری_پارس •️ شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,832,558 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 291 درصد رشد داشته است. •️ زپارس با سرمایه ثبت شده 1,395,340 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 15,572,271 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 204 درصد رشد داشته است. JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
گرگ والستریت
#کفرا فردا دوباره بازار منفی و صف فروشه امریکا دوباره حمله کرد به به سیرک بندرعباس
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم حکمرانان متحول شده اینجانب دقیقا مطالبی که توسط شخص اول حکمرانی ایران از بیست پنج اردیبهشت به بعد به نوشتار در امدبه ایران متحول شده ایمان اوردم ضمنا تمام تصمیمات توسط شعام گرفته میشود وجناب عراقچی سیاست های شعام را پیگیری می کند پاینده سالم باشید
-
parstahlil@
#ثبهساز یکی از بهترین های گروه ساختمانی والگو رو خواهد شکوند وسودها خواهد داد @parstahlil
-
parstahlil@
#وپارس احتمالا یک اصلاح ریزی داشته باشه بعد حرکت برای شکست سقف حرکت خواهد کرد @parstahlil
-
mina.MT72
#شپلی فردا انشاالله ایران مصر را یک بر هیچ میبرد. و شپلی عزیز بالای صدمیلیون صف خرید میشود. شب بر شما خوش
-
parstahlil@
#شپاکسا اماده شکوندن سقف @parstahlil
-
mina.MT72
#شپلی چشم استاد، گزارش شد
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم سلام بر فرزندان عزیز ایران بشخصه تحولات بین الملل دقیق رصد میکنم و نوشتاری که در بیست پنج اردیبهشت سالروز فردوسی توسط شخص اول حکمرانی ایران به نوشتار درامد حکمرانی متحول شده را متوجه شدم حکمرانی متحول شده ایران برنامه ریزی کرده بر اساس منافع ملت عزیز ایران با تمام دنیا به جز یک کشور ارتباط دوستانه داشته باشد پاینده باشید فرزندان ایزان
-
اخبار انرژی و نیرو
🔘یک بازگشت شتاب زده در بورس کالا؛ چرا بازار پتروشیمی با شوک مواجه شد؟ 🔹طی ماه های گذشته و همزمان با شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور، فرمول های مورد استفاده برای تعیین قیمت پایه تا حدی از نوسانات شدید بازار های جهانی فاصله گرفته بود https://energyvanirooonline.ir/fa/news/10402 ☑️ @energyvaniroo
-
خلیج فارس
#شاخص_بورس #وبملت #خودرو انگاری سویا و ذرت رو با موشک فرستادن جنوب برای بارگیری !! فقط خداروشکر که نقض اتش بس نشده و تفاهم پابرجاست !!