#شستا عرضه ستاره خلیج فارس در بورس جدی تر شد در بخش دیگری از این رویداد، محمدرضا سعیدی مدیرعامل شستا اعلام کرد که پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پس از انتقال سهام به سازمان تامین اجتماعی، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین ناشران بازار سرمایه را دارد. به گفته وی، این پالایشگاه به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های صنعت نفت کشور می تواند اثر قابل توجهی بر بازار سرمایه داشته باشد و عرضه سهام ان در بورس در حال بررسی است. شرکت های جدید شستا در راه بورس مدیرعامل شستا همچنین از وجود چند شرکت دیگر برای عرضه در بازار سرمایه خبر داد و گفت این شرکت ها در حال طی مراحل قانونی پذیرش هستند و جزییات عرضه انها در اینده اعلام خواهد شد. سوالات متداول سهامداران ایا دامنه نوسان بورس افزایش می یابد؟ خیر، طبق اعلام وزیر اقتصاد و مدیرعامل بورس تهران فعلاً برنامه ای برای افزایش دامنه نوسان وجود ندارد. دامنه نوسان فعلی بورس چقدر است؟ در حال حاضر دامنه نوسان معاملات سهام مثبت و منفی 3 درصد است. ایا ستاره خلیج فارس وارد بورس می شود؟ مدیرعامل شستا اعلام کرده این شرکت ظرفیت عرضه در بورس را دارد و بررسی ها در این زمینه ادامه دارد. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : https://nabzebourse.com/000YQw گزارش خطا پسندها: 0 اشتراک گذاری برچسب ها: دامنه نوسان عرضه اولیه بورس اخبار مرتبط سود مجمع 27 نماد تصویب شد | جزییات سود نقدی و زمان واریز 27 شرکت بورسی و فرابورسی سود مجمع 27 نماد تصویب شد | جزییات سود نقدی و زمان واریز 27 شرکت بورسی و فرابورسی افزایش سرمایه فملی چه شد؟ افزایش سرمایه فملی چه شد؟ هشدار مهم به دارندگان این 61 سهم | این سهم ها در استانه تعلیق قرار گرفتند هشدار مهم به دارندگان این 61 سهم | این سهم ها در استانه تعلیق قرار گرفتند افزایش نرخ فروش محصولات 6 شرکت بورسی؛ کدام نمادها قیمت ها را بالا بردند؟ افزایش نرخ فروش محصولات 6 شرکت بورسی؛ کدام نمادها قیمت ها را بالا بردند؟ ارسال نظر نام ایمیل کد امنیتی captcha نظر رتاپ نیازمندی ها ایران بروکر؛ مرجع بررسی بروکر و صرافی اموزش ارز دیجیتال در مشهد اخرین اخبار پربازدید پربحث قیمت ها تماوند در انتهای جدول بازدهی گروه | چه بر سر تامین سرمایه دماوند امده است؟ همه خدمات بانک صادرات ایران در بسترهای حضوری و غیرحضوری برقرار شد/شعب شنبه و ی
-
مسعود مسعودی
#شپلی این مریضای روانیرو مسدود و گزارش کنید تا برن تو طویلشون.جمع کنید کلا این بحثو .به فکر اینده روشن باشیم💎
-
آنلاین بورس
#ثفارس 🔋اصلاح خیلی خوبی کرده معاملات سه شنبه نشون داد که پول خوبی اومده پشتش 🪙به نظر من گروه ساختمون هم رالی خیلی خوبی خواهد داشت 🪙ثفارس دارایی های خیلی خوبی داره و طبق شنیده های من دو سه روز دیگه یه خبر خیلی خوب ازش میاد 🪙درصدیش هم فروش هاش تموم شده و میتونه حرکتش رو از همینجا استارت بزنه من فردا میخرمش 1405/4/5 💰@bours_online
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب
-
وسدید فروختی رفتی دیگه تبلیغ سهم کردنت چیه
-
خبری بشه اول تتر ونفت خبردار میشن
-
روح اله افشار
فزر فزر فقط با صبر و صبر و صبر به بار خواهد نشست ❤️🧿👊🤚
-
Hamoo
#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا شنبه 6 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Boursight
#ونفت هم پی بر ای پایینی داره هم چارت جذابی داره جز سهام مستعد گروه پالایشیه
-
بورس نَوَسانِ آذربایجان🌹
*📊 بررسی 80 نماد با بیشترین بازدهی در سال 1405 * غپونه 119% سپید 117% غویتا 117% دالبر 110% پخش 109%