فملی تاریخ مجمع افزایش سرمایه 4،13
-
تحلیل های امید
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
فزر دلار و انس این چند روزه بسته بوده بازار خوب اومده بالا فردا صف خرید خواهد بود فقط فرصت خرید هست
-
ذوب از فردا تا4شنبه صف خرید نوسانگیرا دعامون کنند
-
مسعود مسعودی
#شپلی این مریضای روانیرو مسدود و گزارش کنید تا برن تو طویلشون.جمع کنید کلا این بحثو .به فکر اینده روشن باشیم💎
-
آنلاین بورس
#ثفارس 🔋اصلاح خیلی خوبی کرده معاملات سه شنبه نشون داد که پول خوبی اومده پشتش 🪙به نظر من گروه ساختمون هم رالی خیلی خوبی خواهد داشت 🪙ثفارس دارایی های خیلی خوبی داره و طبق شنیده های من دو سه روز دیگه یه خبر خیلی خوب ازش میاد 🪙درصدیش هم فروش هاش تموم شده و میتونه حرکتش رو از همینجا استارت بزنه من فردا میخرمش 1405/4/5 💰@bours_online
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب
-
وسدید فروختی رفتی دیگه تبلیغ سهم کردنت چیه
-
خبری بشه اول تتر ونفت خبردار میشن
-
روح اله افشار
فزر فزر فقط با صبر و صبر و صبر به بار خواهد نشست ❤️🧿👊🤚
-
Hamoo
#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.