جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان احسانی | ehsantenniscoch77
۲۱:۴۱:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

ثنوسا این قیمت ها برای این سهم از مسسخره مسخره تره..!! بورس ایران در شروع یک جهش چند هزار درصدی رو این قیمت ها مونده که با 2 یا 3 برابر شدن سهم.. سهم رو خالی و خشک کنند و خودشون برن برای قیمت های هر سهم 10 - 15 یا حتی 30 هزار تومنی!!! بماند به یادگار ..!! ببینید کی گفتم.. من به شخصه غید پولم رو زدم یا سهم رو به قیمت 15 هزار به بالا پله ای میفروشم.. یا میزارم برای نوه و نتیجه ..!! بازییگر و حقوقی سهم خودد دانی 😉😉

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار