ثنوسا این قیمت ها برای این سهم از مسسخره مسخره تره..!! بورس ایران در شروع یک جهش چند هزار درصدی رو این قیمت ها مونده که با 2 یا 3 برابر شدن سهم.. سهم رو خالی و خشک کنند و خودشون برن برای قیمت های هر سهم 10 - 15 یا حتی 30 هزار تومنی!!! بماند به یادگار ..!! ببینید کی گفتم.. من به شخصه غید پولم رو زدم یا سهم رو به قیمت 15 هزار به بالا پله ای میفروشم.. یا میزارم برای نوه و نتیجه ..!! بازییگر و حقوقی سهم خودد دانی 😉😉
-
مسعود مسعودی
#شپلی این مریضای روانیرو مسدود و گزارش کنید تا برن تو طویلشون.جمع کنید کلا این بحثو .به فکر اینده روشن باشیم💎
-
آنلاین بورس
#ثفارس 🔋اصلاح خیلی خوبی کرده معاملات سه شنبه نشون داد که پول خوبی اومده پشتش 🪙به نظر من گروه ساختمون هم رالی خیلی خوبی خواهد داشت 🪙ثفارس دارایی های خیلی خوبی داره و طبق شنیده های من دو سه روز دیگه یه خبر خیلی خوب ازش میاد 🪙درصدیش هم فروش هاش تموم شده و میتونه حرکتش رو از همینجا استارت بزنه من فردا میخرمش 1405/4/5 💰@bours_online
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب
-
وسدید فروختی رفتی دیگه تبلیغ سهم کردنت چیه
-
خبری بشه اول تتر ونفت خبردار میشن
-
روح اله افشار
فزر فزر فقط با صبر و صبر و صبر به بار خواهد نشست ❤️🧿👊🤚
-
Hamoo
#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا شنبه 6 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Boursight
#ونفت هم پی بر ای پایینی داره هم چارت جذابی داره جز سهام مستعد گروه پالایشیه
-
بورس نَوَسانِ آذربایجان🌹
*📊 بررسی 80 نماد با بیشترین بازدهی در سال 1405 * غپونه 119% سپید 117% غویتا 117% دالبر 110% پخش 109%