ثامید مفت تر و مجانی تر و بی ریسک تر از این سهم تو کل بازار پیدا نمیکنی… 🫰🏾😍
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #شاخص_وزنی_ارزشی { Daily Time } | اپدیت پارسال قبل اتفاقات 18 و 19 دی چارت زدیم و مطابق سناریو از ناحیه مورد نظر قیمتی/ زمانی پیووت شد ! قیمتی پایینشو داد و مجددا در مدار صعود واقع شد ولی زمانی بر خلاف انتظار نیمی از صرف زمان مورد انتظار اتفاق افتاد و ساختار اصلاحی مورد نظر با توجه به تعطیلی 80 روزه بازار ناقص شد ! بر این اساس تارگت اعلامی نخست تاچ شد و پتاسیل دنبال نمودن اهداف فعال اعلامی در یک جریان صعودی همچنان برقرار میباشد کما اینکه این مسیر احتمالا با فراز و نشیب هایی همراه خواهد بود .. ( مراجعه به ریپلای | دنبال میکنیم ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.05 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
NAV STOCK
قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها| P/NAV | 📆 1405/04/05 •️نماد P/NAV 1⃣- وتوکا 35% 2⃣- وامین 37% 3⃣- وکبهمن 40% 4⃣- وکغدیر 48% ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اختصاصی NAV جهت عضویت 👇 ID: @NAVSTOCK
-
مهدی ملکیان
شبندر تخفیف فروش نفت حذف شده با رفع تحریم ها. یعنی سی درصد درامد بیشتر. صادرات. بیشتر. کرک اسپرت عالی گزارش های مالی عالی. فقط پالایشی
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #سپاها 💵قیمت روز: 15,280 💰هدف قیمتی: 25,000 📝دلایل: نسبت p/e مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #کهمدا 💵قیمت روز: 3,458 💰هدف قیمتی: 4,400 📝دلایل: افزایش نرخ های فروش و نسبت p/e مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #ددنا 💵قیمت روز: 8,660 💰هدف قیمتی: 13,000 📝دلایل: رشد نرخ های فروش و نسبت p/e پایین 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #زبینا 💵قیمت روز: 12,180 💰هدف قیمتی: 16,000 📝دلایل: رشد نرخ فروش طی سال جاری و نسبت p/e پایین 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
ریلکس
#دروز واضح تر توضیح می دین این سهم بالاخره رشد شارپ ویه کله تا1800میتونه داشته باشه یا نه،،،منظورم راه میده برای خرید یانه،،یکی می گفت 1200تا1300احتمال عرضه هس بخر بمن گفت که تا مجمع 1800وبعد مجمع تا3200رشد داره نظر شما چیه
-
ومعادن سهام جایزه هم زودی قابل فروش کنه عالی میشه
-
بورس۲۴ | Bourse24
خرید و فروش های #واعتبار #واعتبار در خرداد، #کفراح، #وخارزم و #وخارزمح خرید. عملا در حال خرید غیرمستقیم شرکت ها و هلدینگ های دارای معدن #طلا است. جمع خریدها 126 میلیارد تومان است. در سمت فروش، خیلی فعال نبوده و اندکی #سصوفی فروخته است. جمع فروش 18 میلیارد تومان است. @bourse24ir