جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ریلکس | rilax99
۲۲:۰۴:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#دروز واضح تر توضیح می دین این سهم بالاخره رشد شارپ ویه کله تا1800میتونه داشته باشه یا نه،،،منظورم راه میده برای خرید یانه،،یکی می گفت 1200تا1300احتمال عرضه هس بخر بمن گفت که تا مجمع 1800وبعد مجمع تا3200رشد داره نظر شما چیه

لیست اخبار