قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها| P/NAV | 📆 1405/04/05 •️نماد P/NAV 1⃣- وتوکا 35% 2⃣- وامین 37% 3⃣- وکبهمن 40% 4⃣- وکغدیر 48% ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اختصاصی NAV جهت عضویت 👇 ID: @NAVSTOCK
-
رضا جوادی راد
ثمسکن نترسید این قیمت ها براش مفته
-
Stalin
#شسینا
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#W/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 0.01086 حد ضرر: 0.01019 تارگت 1: 0.01116 تارگت 2: 0.01149 تارگت 3: 0.01282 اهرم: x14
-
تحلیل های امید
این پیام رو برای تبلیغات ارسال نکردم 👆 پورتفوی #موج رو ببینید. من روی #تاصیکو خیلی مثبت هستم. 🌷💚 @Omid_Analysis
-
کیومرث قهرمانی
وبملت دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت
-
BURS_24
⭕️⭕️ امار عجیب از قرعه کشی اخیر / بیش از 60 هزار دستگاه خودرو روی دست ایران خودرو ماند! در حالیکه بازار خودرو وارد رکودی کم سابقه شده است؛ در اخرین عرضه ایران خودرو حدود 62 هزار دستگاه خودرو شد. در این عرضه بیش از 1.8 میلیون نفر در قرعه کشی شرکت کردند و از برندگان تنها هزار نفر در مهلت مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند!! سایر افراد علاقه ای به واریز نداشتند مهم ترین دلیل ان کاهش حاشیه بازار و کارخانه به کمتر از 3 درصد است. از سوی دیگر تعداد شرکت کنندگان نسبت به دفعات قبل در قرعه کشی حدود 70 درصد کم شده است. در حالی که در ماه های گذشته قیمت حواله های ثبت نامی 100 تا 400 میلیون تومان معامله می شد، اکنون به کمتر از 50 میلیون تومان کاهش یافته و موج گسترده اگهی های فروش حواله را در شبکه های اجتماعی و سایت هایی مانند دیوار شاهد هستیم.
-
شپلی یعنی الان توقع دارید بدون هیچ توقفی بالا بره ؟؟ اینجوری هم نیست مخصوصا شپلی مطمعنن درجا زدن هم داره
-
IMEX CHANNEL
#ثفارس درخواستی رو حمایته ولی ارزنده نیست . حتی از همین جا هم برگرده به دردم نمیخوره . مفت تو بازار زیاده . زیر 800 بفروشن خوشمزه ست
-
خساپا خبرگزاری صداوسیما: دقایقی قبل ؛ شنیده شدن صدای 3 انفجار در طاهرویه سیریک منشا صدا هنوز مشخص نمی باشد
-
مهدی پیروزفر
شپنا شپنا وبقیه پالایشی ها ارزنده اند،هیچ تردید نکنید ،نهراسید از خرید وسهامداریش،حتی اگه بواسطه سیوسود برخی ازسهامداران صف خریدش بریزه،بازخریدار داره ،هممون روزهای سرخ اخیر بازار رودیدیم که شپنا یکتنه ایستادگی میکرد