جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن داودی | m.d.1361
۲۱:۳۰:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

اهرم دوستان توجه کنید طمع نکنید و بدون اطلاعات وارد معاملات این هفته اپشن نشید یه عده از دوستان از روز اول بازار فقط میگن بخرید و تارگت های فضایی میدن ، کم کم احساس میکنم تو فضا هستند . بورس ارزنده هست اما قرار نیست یه کله بره بالا . بورس از این به بعد هوشمند حرکت میکنه ، سهام خوب وبد مسرشون از هم جدا میشن . اگر همه بیان تو اپشن به نفع من و امثال من هست که بیشتر سود کنیم اما واقعا بازار نیاز به استراحت داره تا محکم تر ادامه مسیر بده . من توی استارت بازار 100 درصد روی اپشن بودم الان 50 درصد سهام و 50 درصد اپشن دارم . از فردا هم از حجم اپشنها کم میکنم و به سهام اضافه میکنم . من هم ضهرم و هم ضستا و ضخود و ضسپا دارم . روز سه شنبه ضملت 4024 رو فروختم این هفته هم فقط ضسپا رو نگه میدارم همه رو کم کم تا پایان هفته میفروشم . این نظر منه اما دوستانه میگم به طمع دو ریال اپشن گاهی بیچاره نشید . فقط میگم احتیاط کنید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار