جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یوحنا | uhanna13
۲۱:۱۱:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شمواد ما یک اصل در بازار بیشتر نداریم و ان چیزی جز « براورد سود و تخمین جریانات نقد اتی » شرکت ها نیست، وقتی روی این اصل سرمایه بزارید برنده خواهید شد، زمانی که سهم در قیمت های زیر 200 تومان قرار داشت دهها بار کد دادم که شرکت به شدت رو به جلو خواهد بود و دارند شلخته درو می کنند تا چیزی گیر خوشه چین ها بیاید. من گزارش خرداد رو با میانگین 12 ماه گذشته مقایسه می کنم چون فکر می کنم این روش دید بهتری از صعودی بودن شاخص های بنیادی شرکت به من می دهد، دی.ام.تی مذاب که عمدتا در داخل به فروش می رسد به لحاظ تولیدی با رشد 37% نسبت به میانگین 12 ماه همراه بوده، نقطه ثقل کار اینجاست که دی.ام.تی مذاب با جهش 109% نرخ های فروش نسبت به متوسط 12 همراه بوده و در مجموع 260% جهش ریالی فروش داشته دی.ام.تی جامد که وزن سبد صادراتی شرکت رو تشکیل می دهد متاثر از رشد 59% نرخ های فروش و دپوی ماههای گذشته « اسفند، فروردین و اردیبهشت» توانسته با رشد 445% از نظر ریالی همراه باشد. در مجموع شرکت 1230 میلیارد تومان در خرداد فروش فاکتور کرد در حالی که میانگین 12 ماه گذشته شرکت 310 میلیارد تومان بوده و حوالی 300% رشد در فروش ها رو داشتیم.

لیست اخبار