#شمواد ما یک اصل در بازار بیشتر نداریم و ان چیزی جز « براورد سود و تخمین جریانات نقد اتی » شرکت ها نیست، وقتی روی این اصل سرمایه بزارید برنده خواهید شد، زمانی که سهم در قیمت های زیر 200 تومان قرار داشت دهها بار کد دادم که شرکت به شدت رو به جلو خواهد بود و دارند شلخته درو می کنند تا چیزی گیر خوشه چین ها بیاید. من گزارش خرداد رو با میانگین 12 ماه گذشته مقایسه می کنم چون فکر می کنم این روش دید بهتری از صعودی بودن شاخص های بنیادی شرکت به من می دهد، دی.ام.تی مذاب که عمدتا در داخل به فروش می رسد به لحاظ تولیدی با رشد 37% نسبت به میانگین 12 ماه همراه بوده، نقطه ثقل کار اینجاست که دی.ام.تی مذاب با جهش 109% نرخ های فروش نسبت به متوسط 12 همراه بوده و در مجموع 260% جهش ریالی فروش داشته دی.ام.تی جامد که وزن سبد صادراتی شرکت رو تشکیل می دهد متاثر از رشد 59% نرخ های فروش و دپوی ماههای گذشته « اسفند، فروردین و اردیبهشت» توانسته با رشد 445% از نظر ریالی همراه باشد. در مجموع شرکت 1230 میلیارد تومان در خرداد فروش فاکتور کرد در حالی که میانگین 12 ماه گذشته شرکت 310 میلیارد تومان بوده و حوالی 300% رشد در فروش ها رو داشتیم.
-
Stalin
#خمحرکه سلام سابقه خمحرکه سال 97تاسال 99 و120بربررشد داشته تاریخ تکرار می شی زمان اگر دوسال درنظر بگیرم تاگت خمحرکه خودی 60000هزارتومتپ توسهام قطعییت نداری حداقل دوسال زمان می بری
-
کاما احتمالا طبق استدلال این دوست عزیز که گفتن چون کاما سود اندازه بانک هم نداده پس خوب نیست، پس باید سهامی که رشد نکردن را بفروشم و بریم سهام رشد کرده و حبابی بخریم مثلا تکنو بخریم که به صورت پروژه ای در یکسال 7 برابر شده و p/e 70 پیدا کرده و الان قفل صف فروش شده
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو بسم الله الرحمن الرحیم انشاالله فرداصف خرید خواهد شد
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹جهش قوی ترین صندوق اهرمی و پیشران ضعیف ترین صندوق است. ✍ چنانچه جهش صف خرید خود را حفظ کند، سایر #اهرمی ها و کلیت بازار را با خود همراه خواهد کرد و عکس این موضوع نیز صادق است( رصد کنید) ✍ رفتار فملی و شپنا برای اهرمی ها دارای اهمیت است( رصد کنید)
-
کیومرث قهرمانی
فملی سلام قبلا عرض کرده بودم تارگت اول فملی 2400 میباشد
-
کانال تحلیل
#وتجارت لیدر فعلی بانکیا حدضرر 620 ریال ( اینکه میگم حد ضرر فلان یه ریال هم پاینی تر اون اعدادی که میدم نباید بیاد. حد ضرر هم به این صورت که یه کندل روزانه زیر عدد ببنده یه وقتایی هست قیمت به زیر سطح نفوذ میکنه ولی تثبیت نمیده ) تارگت بعدی 71 و بعد رسیدن اونجا باز برسی میکنیم
-
بورس
شپدیس گزارش یک ماه منتهی به 1405/2/31 را بخونید
-
پویان آذرنیا
فزر جناب افشار نظرتون رو در مورد تاصیکو و وخارزم در کنار فزر برای متنوع سازی سبد طلا محور بفرمایید،ممنونم.
-
بورس اتومات
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
Stalin
#خمحرکه