جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بلباوی حمدو | farad
۲۰:۴۸:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

مسگون یکبار دیگه توضیحاتی برای دوستانی که فکر میکنن این صندوق کالایی هست و مثل نقران نقرسا اینها هست میدم،این صندوق بخشی هست و کالایی نیست و می ره سهام های مثل فملی و فباهنر و غیره رو خرید میکنه،فردا بهتون قول میدم زیر سی ثانیه بسته میشه،،

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار