#وتوکا //
-
یاشار سرشار
وایرا فرداپولبک داره
-
روح اله افشار
فزر احتمالا امشب یه سری اتفاقات تو جنوب بیفته و این می تونه باعث عبور د لار از 170 هم بشه و موقتا فزر فردا یه کوچولو مثبت بشه فعلا باید صبر کنیم
-
💰💵کانال مالی زوله zoleh💰💵
#سمازن همانطور که قبلاً خدمتتون گفته بودم ، سمازن هر موقع سقف شکسته تونسته رشد خوبی بکنه فعلا درگیر مقاومت داینامیک که با فلش نارنجی مشخص کردم هست ( لطفاً چارتی که روی اون ریپلای زدم را مطالعه کنید هم متن و هم چارت قبل را همیشه با دقت ببینید ) در صورتی که اصلاح کند محدوده میدلاین کانال که حدودا محدوده 5000 هزار تومان می باشد یک حمایت معتیر هست و میشود در این محدوده بررسی برای خرید کرد در صورتی که این محدوده مقاومتی شکسته شود تارگت سقف کانال هست در گام اول
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #شاخص_وزنی_ارزشی { Daily Time } | اپدیت پارسال قبل اتفاقات 18 و 19 دی چارت زدیم و مطابق سناریو از ناحیه مورد نظر قیمتی/ زمانی پیووت شد ! قیمتی پایینشو داد و مجددا در مدار صعود واقع شد ولی زمانی بر خلاف انتظار نیمی از صرف زمان مورد انتظار اتفاق افتاد و ساختار اصلاحی مورد نظر با توجه به تعطیلی 80 روزه بازار ناقص شد ! بر این اساس تارگت اعلامی نخست تاچ شد و پتاسیل دنبال نمودن اهداف فعال اعلامی در یک جریان صعودی همچنان برقرار میباشد کما اینکه این مسیر احتمالا با فراز و نشیب هایی همراه خواهد بود .. ( مراجعه به ریپلای | دنبال میکنیم ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.05 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
NAV STOCK
قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها| P/NAV | 📆 1405/04/05 •️نماد P/NAV 1⃣- وتوکا 35% 2⃣- وامین 37% 3⃣- وکبهمن 40% 4⃣- وکغدیر 48% ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اختصاصی NAV جهت عضویت 👇 ID: @NAVSTOCK
-
مهدی ملکیان
شبندر تخفیف فروش نفت حذف شده با رفع تحریم ها. یعنی سی درصد درامد بیشتر. صادرات. بیشتر. کرک اسپرت عالی گزارش های مالی عالی. فقط پالایشی
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #سپاها 💵قیمت روز: 15,280 💰هدف قیمتی: 25,000 📝دلایل: نسبت p/e مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #کهمدا 💵قیمت روز: 3,458 💰هدف قیمتی: 4,400 📝دلایل: افزایش نرخ های فروش و نسبت p/e مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #ددنا 💵قیمت روز: 8,660 💰هدف قیمتی: 13,000 📝دلایل: رشد نرخ های فروش و نسبت p/e پایین 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #زبینا 💵قیمت روز: 12,180 💰هدف قیمتی: 16,000 📝دلایل: رشد نرخ فروش طی سال جاری و نسبت p/e پایین 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان ویستا 🔵@cheebekharim