چنوپا از 10800 حمایت شد و تا 1820 یه کله رفت یعنی یه سود 50 درصد اگر 1550 حمایت نشه دوباره تا 1200 میاد و بازم حمایت قوی میشه بنده سیو سود کردم اما حرکتش صعودیه بازم
-
یزدان ابراهیمی
#ددانا //
-
همیشه توکل بر خدا
غناب غناب خرید وفروش برنج می کند
-
مرتضی زارعی
خودرو فردا تونستید سرخطی خرینگ بخرید پروژه شده
-
یزدان ابراهیمی
#دتماد //
-
مخابراتی های ایران
👂شنیده ها: دو عرضه اولیه بزرگ در تابستان : #دیجیکالا #ستاره_خلیج_فارس
-
سخزر از فروش سخزر تقریباً 4 تومن سود غیر از پول مجمع گرفتم در صورتیکه زیاد هم نداشتم… حالا داره فرصت ورود میده که سه شنبه وارد شدم…جز سهام های خوب است نگران نباشید
-
مهدی هاشمی
#کفراور علی جان خیلی زحمت کشیدی
-
یزدان ابراهیمی
#خگستر //
-
سلمان خان
کماسه 📌سهامی که دست بازیگر و کدهای حقیقی خودشون هست جزو شناوری حساب میشه و شاید از این 79 درصد شناوری بیشترش دست کدهای حقیقی خودشون باشه
-
M.jalali
#شپلی قطعا سفته بازی هست ، جاوید اسیابانی خودش تو گروه نوشت ناظر رو خریدیم ، رییس فرابورس رو سیبیلش رو چرب کردیم ، رییس بورس هم تطمیع شد! گفت شپلی عقب گرد ندارد ماهمه را رشوه دادیم