جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
M.jalali | kovid1400
۲۱:۰۵:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی قطعا سفته بازی هست ، جاوید اسیابانی خودش تو گروه نوشت ناظر رو خریدیم ، رییس فرابورس رو سیبیلش رو چرب کردیم ، رییس بورس هم تطمیع شد! گفت شپلی عقب گرد ندارد ماهمه را رشوه دادیم

لیست اخبار