جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ah1096.50
۲۱:۰۶:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سخزر از فروش سخزر تقریباً 4 تومن سود غیر از پول مجمع گرفتم در صورتیکه زیاد هم نداشتم… حالا داره فرصت ورود میده که سه شنبه وارد شدم…جز سهام های خوب است نگران نباشید

لیست اخبار