سینرژی ❌❌❌بریم یک Road Map سرمایه گذاری برای هفته های پیش رو داشته باشیم. توضیح: این مسیر فرض شده هیچ اعتباری نداره و فقط ساخته ذهن بیمار منه و با کوچکترین تغییری در ساختار هریک از دارایی ها میتونه عوض بشه، اما بعنوان یک سناریو خوبه که جلو چشممون باشه. راهنما: نقران= نماینده بازار فلزات گرانبها اعم از طلا و نقره و مشتقات اهرم= نماینده بازار بورس Road Map»»» با افزایشی شدن دلار (با تثبیت بالای 166) و انس طلا و نقره، نقران از ناحیه حدود 1000 تومان صعودی بشه به سمت 1800 و یه بازدهی 80% بده / هم زمان اهرم از مقاومت 4،850 اصلاحی بشه تا حمایت 3500 و حدود 27% اصلاح کنه / در این مدت نفت برنت هم اصلاح زمانی و قیمتیشو تکمیل کنه نقران در 1800 تموم کنه رشدشو و اینجا توجه بازار بیاد سمت اهرم 3500 و از اینجا اهرم تا 7200 رشد کنه / اینجا نفت برنت اصلاح قیمتی و زمانیش تکمیل شده و موج 2 شکل گرفته و اینجا باید از اهرم هم خداحافظی بشه و توجه ها بیاد سمت نفت
-
خساپا مهم اینه باید دامنه افزایش پیدا کنه این موضوع لات نتیجه بلعکس هم هست تو روز های منفی ولی درکل سرعت روند معاملات در تایم معاملات بیشتر میشه خصوصا سهم های ارزان بازار
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#COTI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
خلیج فارس
#شاخص_بورس #وبملت #خودرو یکساله که دارن میگن پرونده تغییر دامنه نوسان در جریانه… بشنو و باور نکن… چه چیزی بهتر از دامنه نوسان 3 درصدی با حجم مبنای 1 برای حقوقی ها تا حسابی جیب مارو خالی کنن یکساله که هی امروز و فردا میکنن ، اخرشم بالا نمیرن ، چرا ؟! چون قشنگ میتونن حقوقیا از صف خرید بفروشن و توی صف فروش بخرن شاخص رو با 100 هزار مثبت روزی بادش میکنن و توی بوق و کرنا کردن که بورس شده 5 میلیون !! اقا بس کنید !! اینقدر جیب حقیقی بدبخت و بیچاره رو نزنید !!
-
محمدرضا ABC
سهم جامانده از کل بازار بورس خزامیا خکمک
-
علی مشهد
غناب سلام نظرات منو مطالعه کنید شاید که بدرتان بخورد پیروزو سربلند باشید
-
حافرین دوستان فقط یک خبر از دو افشای سهم بیاد هدف 400 ت فعال میشه مسیر 240 ت همین الان بازه هرکسی منفی بافی می کنه بکنه ، گواش را نخورید این دو خبر یکیش تبصره 12 است و دیگری خرید واگن
-
محمد
#پکویر برخورد قیمت به کف کانال صعودی در هفته گذشته.کراس تنکانسن و کیجونسن و بیرون زدگی چیکو اسپن از کندها. برخورد قیمت به مووینگ 103 روزه همگی نشان از شروع روند صعودی جدیدی رو نشون میدن البته با توجه به قرار گرفتن موارد ذکر شده زیر ابر کومو این سیگنال ضعیف تلقی میشه.میشه سهم رو بشدت زیر نظر داشت
-
عدنان جعاوله
فزر به زودی همه تحلیل ها به بار میشینه . و همگی متوجه خواهید شد
-
جوکار
#بترانس بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه . فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
روح اله افشار
فزر به نظر من 🤚 اونس طلا ، روز دوشنبه به عدد 4200 4300 دلار ، نزدیک بشه🚀 و گرم طلا ، عدد 17 میلیون رو هم ببینه🏃♂️ تنها نگرانی من ، نوسانات احتمالی تو د لار هست🚨 شنبه و یکشنبه ، یکی از بهترین فرصت های یه پله دیگه اضافه کردن ، فزر ، سپرده نقره ، عیار و فملی هست❤️🧿🤚 انشالا ، اگه بتونم شنبه و یکشنبه ، مسگون رو بخرم که چه بهتر ، اگه نشد ، شروع می کنم به خورد خورد اضافه کردن فزر ، سپرده نقره ، فملی و عیار ❤️🧿🤚 انشالا میام میگم ؛ چن تا ، از چی و تو چه قیمتی ، اضافه کردم 🌹 بله ، من و داداش حقوقی ، خواهیم خرید ❤️🤚 یا حق🤚