بکابل عملا شرکت نقدینگی نداره، حساب های دریافتنی ( طلب ها) 73 درصد افزایش پیدا کرده !!!! نسیه فروشی که هنر نیست، بخاطر همین هم میخوان از 771 ریال سود هر سهم،فقط 77 ریال تقسیم کنن.
-
عدنان جعاوله
فزر طلا تا دو یا سه سال اینده جایی نخواهد رفت . مطمین باشید این دوستانی که الان میگن تک سهم فقط فزر به زودی در این صفحه نیستند اگر هولدری برو سراغ ریالی ها و ارز های مستعد
-
سصفها این سهم فاجعه هست گزارش 12ماهه بدترین عملکرد تو سیمانی ها داشته 60%سودش غیرعمایاتی هست فقط 119تومن سودش عملیاتی هست مهترین دلیلش هم قدیمی بودن و مستهلک بودن تجهیزات و کوره سیمان اصفهان هست سیمانی خوب مثل سصوفی . ساروم . سبجنو 50%حاشیه سودشون هست
-
شستان پول خوبی تزریق شده است
-
شستان پیش به سوی کرمانشاه و خراسان
-
جویندگان سهام طلایی
#پترول 187.7 سهم بالاخره تونست خط روند نزولی را در منطقه 165-170 تومن بشکونه و رها بشه. در نمودار کاملاً مشخص است که هیچ مقاومتی تا سقفهای قبلی در محدوده 215 تومن که بارها بهش برخورد کرده و از شکستش ناتوان مانده، مقاومت خاصی وجود نداره. پس هدف اول همین سطح است و در صورت شکست ان میریم برای 245 و احتمالاً پس از کمی استراحت به سمت مقاومت مهم 305 تومن.
-
شستان حداقل قیمت سهام
-
شستان 2000 تومان
-
بیدار بورس
📣 همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است رییس کل بانک مرکزی: 🔺بانک مرکزی بر اساس پیش بینی های احتیاطی در ایام جنگ و ماه های گذشه، منابع کافی برای خرید کالاهای اساسی و دارو تجهیز کرده است و صرفا در سه ماهه اول سال 3.7 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و دارو تامین ارز کرده است. 🔺بنابراین ادعای امریکایی ها مبنی بر وجود مشکل برای تامین کالاهای اساسی در ایران به هیچ وجه صحت ندارد. 🔺همانطور که قبلا اعلام کردم؛ خرید کالاهای اساسی از منابع مسدودی بانک مرکزی، موجب ازاد شدن سایر منابع ارزی بانک مرکزی در جهت تامین نیازهای ارزی صنعت بخصوص واحدهای تولیدی در مرکز مبادله ارزی خواهد شد. @bidarbourse
-
صندوقچه بازار | StockArk
مطالب مهم #کدال 1404/04/02 🔸 #دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔸 #وکبهمن پیشنهاد افسر 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ▫️▫️▫️▫️ 🔹 #تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹 #ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 📍 #ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 📍 #ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ▫️▫️▫️ ✅ #وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90% ▫️ نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. ✅ #چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90% گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. ✅ #فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60% واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای امسال هم می تونه...
-
امیر عبادی
تکیمیا خبر مهمی منتشر کرده. موافقت اصولی با تاسیس صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی… خیلی خبر مثبت و قوی هست.