جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
صندوقچه بازار | StockArk | stockark
۱۹:۳۲:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

مطالب مهم #کدال 1404/04/02 🔸 #دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔸 #وکبهمن پیشنهاد افسر 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ▫️▫️▫️▫️ 🔹 #تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹 #ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 📍 #ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 📍 #ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ▫️▫️▫️ ✅ #وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90% ▫️ نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. ✅ #چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90% گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. ✅ #فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60% واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای امسال هم می تونه با حفظ روند سال های اخیر 320 تومان بسازه و لذا بعد مجمع P/E~3.1 اینده نگر داره. 🔹 #سیدکو گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 709 و 1360 تومان ساخت، 55% و 82% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 4314 تومان، P/E~6.1 و تقسیم سود احتمالا 80% ▫️ 81% سود از محل تقسیم سود سهام زیرمجموعه ها بوده و عمدتا از سکرما، ساروج، سشمال، سفیروز، سمازن و سقاین. بجز ساروج که کمی ابهام پیرامون شرایط صادراتش پساجنگش وجود داره، مابقی جزو خوب های صنعت هستند. ❗️ #خاور گزارش سالانه ضعیفی داد و فصول اخیر به ترتیب 0 و 2 و 14 و 7- تومان ساخته، جمعا 9 تومان و 40% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 149 تومان و P/E~17 🔹 #خاور گزارش سالانه ضعیفی داد و فصول اخیر به ترتیب 0 و 2 و 14 و 7- تومان ساخته، جمعا 9 تومان و 40% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 149 تومان و P/E~17 گزارش واقعا زشت بود. حاشیه سود ناخالص 20% کف حاشیه سود فصلی سال های اخیر بود. از اون طرف هزینه عمومی-اداری زمستان جهش داشت و 110% بیشتر از زمستان سال قبل بود که خیلی زیاده و عمدتا ناشی از سایر هزینه ها و هزینه تحقیق و توسعه بوده. این ها ولی خیلی زشت نیست، زشت اینه که شرکت از تابستان سال قبل از شناسایی سود دریافت مطالبات وزارت کشور صحبت کرده ولی هنوز تو گزارشش نیاورده، زشت اینه شرکت تو افشا گفته 46 تومان می سازه ولی 9 تومان ساخته. به هر حال امسال بنظر عملکرد خیلی بهتری داشته باشه ولی این گزارش دادن های نامنظم و سلیقه ای رو اعصابه. @StockArk

فالورها 8659
تاثیر (Imp) 1726.0
بازدید 1726
تعامل (Eng) 112.0
لیست اخبار