مطالب مهم #کدال 1404/04/02 🔸 #دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔸 #وکبهمن پیشنهاد افسر 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ▫️▫️▫️▫️ 🔹 #تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹 #ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 📍 #ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 📍 #ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ▫️▫️▫️ ✅ #وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90% ▫️ نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. ✅ #چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90% گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. ✅ #فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60% واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای امسال هم می تونه با حفظ روند سال های اخیر 320 تومان بسازه و لذا بعد مجمع P/E~3.1 اینده نگر داره. 🔹 #سیدکو گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 709 و 1360 تومان ساخت، 55% و 82% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 4314 تومان، P/E~6.1 و تقسیم سود احتمالا 80% ▫️ 81% سود از محل تقسیم سود سهام زیرمجموعه ها بوده و عمدتا از سکرما، ساروج، سشمال، سفیروز، سمازن و سقاین. بجز ساروج که کمی ابهام پیرامون شرایط صادراتش پساجنگش وجود داره، مابقی جزو خوب های صنعت هستند. ❗️ #خاور گزارش سالانه ضعیفی داد و فصول اخیر به ترتیب 0 و 2 و 14 و 7- تومان ساخته، جمعا 9 تومان و 40% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 149 تومان و P/E~17 🔹 #خاور گزارش سالانه ضعیفی داد و فصول اخیر به ترتیب 0 و 2 و 14 و 7- تومان ساخته، جمعا 9 تومان و 40% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 149 تومان و P/E~17 گزارش واقعا زشت بود. حاشیه سود ناخالص 20% کف حاشیه سود فصلی سال های اخیر بود. از اون طرف هزینه عمومی-اداری زمستان جهش داشت و 110% بیشتر از زمستان سال قبل بود که خیلی زیاده و عمدتا ناشی از سایر هزینه ها و هزینه تحقیق و توسعه بوده. این ها ولی خیلی زشت نیست، زشت اینه که شرکت از تابستان سال قبل از شناسایی سود دریافت مطالبات وزارت کشور صحبت کرده ولی هنوز تو گزارشش نیاورده، زشت اینه شرکت تو افشا گفته 46 تومان می سازه ولی 9 تومان ساخته. به هر حال امسال بنظر عملکرد خیلی بهتری داشته باشه ولی این گزارش دادن های نامنظم و سلیقه ای رو اعصابه. @StockArk
-
📊Charismatic_Qom
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر #سرچشمه 40% سودانباشته #وکبهمن 50% سودانباشته #ولملت 300% اورده و سودانباشته #شهر 60%سودانباشته #ولتجار 18%سودانباشته #ثتوسا 160% اورده نقدی #دسینا 233% سودانباشته #خودکفا 390% سودانباشته، تجدیدارزیابی #ومهان 200%اورده نقدی #مارون 335% سودانباشته JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
mostafashahriary
#رکیش هیچ چیز بدتر از سهامداری موقع اصلاح یه سهم نیست. ولی العان دیگه وقت گلایه نیست چون بعد از 5 سال بالاخره روند نزولی و اصلاح رکیش تموم شده. برا من العان فقط فرصت خرید ، برای سهامدارای قدیمی وقت میانگین کم کردنه
-
صدای بورس
📣 همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است رییس کل بانک مرکزی: 🔹بانک مرکزی بر اساس پیش بینی های احتیاطی در ایام جنگ و ماه های گذشه، منابع کافی برای خرید کالاهای اساسی و دارو تجهیز کرده است و صرفا در سه ماهه اول سال 3.7 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و دارو تامین ارز کرده است. 🔹بنابراین ادعای امریکایی ها مبنی بر وجود مشکل برای تامین کالاهای اساسی در ایران به هیچ وجه صحت ندارد. 🔹همانطور که قبلا اعلام کردم؛ خرید کالاهای اساسی از منابع مسدودی بانک مرکزی، موجب ازاد شدن سایر منابع ارزی بانک مرکزی در جهت تامین نیازهای ارزی صنعت بخصوص واحدهای تولیدی در مرکز مبادله ارزی خواهد شد. @sedayebourse
-
جویندگان سهام طلایی
#واتی 544 اعداد نمودار بعداز تصویب 15 تومن سود تعدیل شده است. سهم پس از برخورد با سقف قبلی 580-590 تومن اصلاحی شد و صف فروش بست روز سه شنبه. 2 حمایت نزدیک هم داره سهم یکی میدلاین کانال و دیگری حمایت استاتیک بسیار قوی منطقه 505-510 تومن، که اگر از ان نقطه مجدد سهم صعودی شود، میتوان احتمال تشکیل الگوی سروشانه معکوس را داد. در انصورت اولین مقاومت همان 2 سقف قبلی یعنی 580-590 تومن که ضمناً خط گردن الگو هم خواهند بود و بعد هدف الگو که محدوده سقف کانال صعودی محدوده 710 تومن (هر جایی که نمودار قیمت با سقف کانال برخورد کند) خواهد بود. قطعاً سهمی خواهد بود که سود خوبی میده بخصوص اگر مجدد اگهی مزایده #شیران را منتشر کنه. ایندفعه بدلیل براه افتادن LAB2 و سودسازی خوب شرکت، احتمال وجود خریدار بیشتر خواهد بود. قبلا گفته بودم که واتی فقط حدود 850 تومن ارزش سهام شیرانش میباشد.
-
هو الرزاق
شپنا سلام مراقبت از فریب حقوقی شرط عقله چون عده ای با کد حقیقی دارند خالی میکنند
-
فولادبان (Fouladban)
فولادبان گزارش می دهد؛ 🔻بررسی معاملات فولادی بورس کالا در خرداد 1405 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس کالای فولاد در خردادماه، تصویری دوگانه از وضعیت بازار ارایه می دهد. در یک سو، سنگ اهن با حجم بالای معاملات و تقاضایی فراتر از عرضه، نقش پیشران بازار را بر عهده داشت و در سوی دیگر، محصولات فولادی با وجود حفظ سطوح قیمتی، از کاهش حجم معاملات و افت تقاضا تاثیر پذیرفتند. 🔹در میان حلقه های مختلف زنجیره فولاد، سنگ اهن پررونق ترین بازار خرداد بود. حجم عرضه در این بخش چندین برابر اهن اسفنجی و محصولات فولادی ثبت شد و تقاضا نیز با فاصله ای محسوس از عرضه فراتر رفت. حجم قراردادهای منعقدشده نشان داد خریداران با هدف تامین نیاز خود، حضوری فعال در بازار داشتند. با این حال، مقایسه عملکرد هفته جاری با هفته گذشته نشان می دهد عرضه و تقاضا هر دو کاهش یافته اند و قیمت ها نیز روندی نزولی را تجربه کرده اند. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153673 #بورس_کالا #زنجیره_فولاد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
پلاسک از نظر قیمتی اصلاح خودش رو به پایان رسانده،از نظر زمانی نیز کار به زیبایی انجام پذیرفته.بزودی در کوتاه مدت یه رشد شارپ حداقل 200درصدی را برای این سهم متصورم.به امید خدا
-
خاهن انشالله
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #شبندر 💵قیمت روز: 11,850 💰هدف قیمتی: 13,000 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان سرمایه و دانش 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #ونوین 💵قیمت روز: 3,722 💰هدف قیمتی: 4,200 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان سرمایه و دانش 🔵@cheebekharim