خبنیان موتور و نیسان و پوسته سیلندر شد بنیاد؟!!!!
-
آینده نگر صبور
#فسوژ اخبار مجمع یکشنبه را پیگیرباشید
-
بورس نگار
👈یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود… 🔹بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. 🔹از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. 🔹خبر خوب چیست؟ 🔹این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. 👈البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… 🔹محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. 👈مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 🔹بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. @NiceTrend
-
محمد
#فسوژ چهار هدف قیمتی تاچ شد. توانایی رسیدن به سقف کانال دوبل رو نداشت.مدیریت سرمایه فراموش نشه
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
نکته اینه اتفاقی نیفته شپنا صف خرید باشه و 1000 رو بشکونه کلا خطرناکه با پول کم باید ریسک کرد زمانش هم کمه تا 17 تیر هست
-
nas19971
#شپلی 980میلیارد فروردین 800میلیارد اردیبهشت و یک ونیم همت هم خرداد دو سه روز اینده کدال میشود
-
nas19971
#شپلی میانگین فروش شرکت در سه سال 1400الی1403 میدانید چند بود. 265میلیارد تومان. حالا فروش دوماه 1405را میگذارم با سالهای قبل مقایسه کنید
-
بورس اتومات
نگاهی به پرتفوی موج (بخش چهارم) قرن، شیراز، دتماد بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا قرن تنها سهم از گروه گلرنگ با قیمت به درامد پایین! پیش از این نیز اشاره شد اگر نگاهی عمیق تر به شرکت های گروه گلرنگ داشته باشیم و بخواهیم حاشیه سود منطقی با توجه به رویه صنعت را لحاظ کنیم تنها شرکتی از گروه گلرنگ که با یک حاشیه سود منطقی قیمت به درامد پایینی دارد احتمالا همین قرن است؛ منظور این است فارغ از نوسانات فصلی که ممکن است در بهار نیز ادامه داشته باشد قیمت به درامدها سایر هم گروهی ها بین 8 تا 10 به نظر می رسند. قرن را می توان یک نماد کم ریسک در سال های گذشته مطرح کرد که هر ساله با رشد منطقی و بدون هیجانات اضافی (افت و خیز سنگین) به رشد خود ادامه داده است. یک مفروضات متعادل برای سال جاری و سال های بعد نشان می دهد قرن این رشد با ثبات قیمت را در سال های بعد هم ادامه خواهد داد. فقط یک نکته قرن باید در گوشه ای از پرتفو قرار گرفته و از اینکه هر روز وسواس بررسی ان را داشته باشیم باید خودداری کرد رشدهای خیره کننده سهم در سال های اخیر با احتمال بسیار زیاد ادامه خواهد یافت. علاوه بر این اگر قرن بخواهد به قیمت به درامد همگروهی های خود از گروه گلرنگ نزدیک شود (با توجه به حاکمیت شرکتی مناسب) جهش خوبی را باید تجربه کند. شیراز می تواند یک ساله تا بیش از 100 درصد بازدهی داشته باشد سهام پتروشیمی شیراز در بازگشایی با فشار فروش مواجه شد که فرصت خرید مناسبی ایجاد کرد. پتر شیمی شیراز گرچه از جنگ اسیب دید اما به نظر می رسد با چشم اندازی که از قیمت اوره وجود دارد می تواند تا 30 همت سود بسازد. ارزش بازار شیراز حوالی 112 همت است و به این معنی که یک سال دیگر در چنین روزهایی دوباره مجمع تقسیم سود دارد و عمده سود را تقسیم می کند. برای سال بعد هم می توان سود 40 همتی در نظر گرفت که با این مفروضات اگر شیراز تا قبل اژ مجمع سال بعد حوالی 220 همت ارزش بازار داشته باشد منطقی به نظر می رسد؛ فارغ از اینکه اگر به سمت کاهش نرخ سود طی سک سال اینده برویم این قیمت به درامد احتمالا می تواند رشد کند و رشد سهام به مراتب بیشتر را شاهد باشیم. در خصوص قیمت اوره در مطالب اتی بیشتر صحبت می شود و اما احتمالا اینکه میانگین فروش اوره بین 450 ...
-
Amir TYSON
ثفارس سه شنبه عجب حجمی خورد. هرچی عرضه کردن، درو شد
-
عیار ❗❗مهم دلاری در کار نیست نفت در برابر گندم و سویا (غذا)و دارو صمت وبانک مرکزی ثبت سفارش شرکتها را از این هفته میخواهند باز کنند تقاضا ارز به شدت بالا می رود بعد چند ماه دارایی دلاری و طلایی خود را حفظ کنید❗❗
-
amir317
#خودرو یه مقاومت 640 داره