👈یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود… 🔹بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. 🔹از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. 🔹خبر خوب چیست؟ 🔹این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. 👈البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… 🔹محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. 👈مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 🔹بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. @NiceTrend
-
فملی فردا اکثر سهم ها مثبت
-
فسبزوار و اتفاق خوبی که در بازار افتاده مخصوصا ماه قبل من دیدم قیمت گندله افت پیدا کرد نسبت به اول ماه در بورس کالا با عرضه زیاد فکر کنم شرکت ها برای فروش داشتند رقابت می کردند الان در دنیا فکر کنم اهن اسفنجی هر تن حدود 40 میلیون تومانه که ما داریم نسبت به جهان مفت می فروشیم و باید انتظار افزایش نرخ اهن اسفنجی را در ماه های اینده داشته باشم خدا را شکر با ازاد شدن صادرات در بنادر بنظرم ممکنه اشتباه هم باشه شاهد خروج و صادرات اهن اسفنجی به دنیا مخصوصا چین باشیم چرا که اینجا خیلی مفته
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 56 درصدی سود زیرمجموعه #اردینه ارد انوشیروان اصفهان 218 میلیارد تومان سود محقق کرده است. این رقم 56 درصد بیشتر از پارسال است. تولید اندکی افت داشته است. عمده فروش شرکت به سهامدار عمده یعنی #اردینه است و عمده خرید نیز از بازرگانی دولتی انجام می شود. شرکت حدود نصف ظرفیت فعالیت می کند. @bourse24ir
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
یزدان ابراهیمی
#غبهار //
-
علی غنچه
شمواد ارزندگی شناور شمواد از 600 تومن قبلی به 710 تومن ارتقا پیدا کرده دوستان حواستون باشه که تا 10 درصد بالاتر از ارزندگیهای شناور، محدودهٔ سبزِ خرید محسوب میشه یعنی شمواد تا 780 تومن موقع خریدش نه زمانِ فروشش لطفاً رعایت کنین و سهمهای ستاره دار رو ارزون نفروشین، اگه واقعاً قصد فروشِ شمواد رو دارین حداقل به روشِ زیر اقدام به فروش کنین (البته با مسیولیت خودتون) بهترین روشِ فروش برای سهمهای رو به رشد همچون شمواد، روشِ نیمه عمر عناصر شکافت پذیره به این صورت که: فروش نیمی از ان حدودِ 40% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 996 تومن (البته به شرط اینکه در این قیمت صف خرید سنگین نداشته باشه وگرنه تا وقتی که صف خریدش سنگینه بایستی فروش پله اول به تعویق بیفته) نصفِ سهم باقیمانده بعد از اولین پله فروش حدودِ 60% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 1140 تومن نصفِ سهم باقیمانده بعد از دومین پله فروش حدودِ 80% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 1280 تومن و همینطور الی اخر البته دوستانی که بلندمدتی هستن که قضیش فرق داره و بهتره که تا جایی که راه داره اونو نگه دارن
-
وبملت دوستان صندوق جهش هم داشته باشید… من دارم عالیه
-
یزدان ابراهیمی
#شلرد //
-
محمد سعید آجیلی
وسدید سوال اگر فراب سراب هستش پس چرا اینقدر توی مسیر دادگاه بوده و اعمال نفوذ می شده؟؟ ایا کسی هستش جواب منطقی بده؟
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
بالاترین صندوق ثابت بورس ماهی 2.4 سود داد که همای اگاه بود کدوم صندوق گذاشتید؟