〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart
-
حافرین دوستان فقط یک خبر از دو افشای سهم بیاد هدف 400 ت فعال میشه مسیر 240 ت همین الان بازه هرکسی منفی بافی می کنه بکنه ، گواش را نخورید این دو خبر یکیش تبصره 12 است و دیگری خرید واگن
-
محمد
#پکویر برخورد قیمت به کف کانال صعودی در هفته گذشته.کراس تنکانسن و کیجونسن و بیرون زدگی چیکو اسپن از کندها. برخورد قیمت به مووینگ 103 روزه همگی نشان از شروع روند صعودی جدیدی رو نشون میدن البته با توجه به قرار گرفتن موارد ذکر شده زیر ابر کومو این سیگنال ضعیف تلقی میشه.میشه سهم رو بشدت زیر نظر داشت
-
عدنان جعاوله
فزر به زودی همه تحلیل ها به بار میشینه . و همگی متوجه خواهید شد
-
جوکار
#بترانس بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه . فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
روح اله افشار
فزر به نظر من 🤚 اونس طلا ، روز دوشنبه به عدد 4200 4300 دلار ، نزدیک بشه🚀 و گرم طلا ، عدد 17 میلیون رو هم ببینه🏃♂️ تنها نگرانی من ، نوسانات احتمالی تو د لار هست🚨 شنبه و یکشنبه ، یکی از بهترین فرصت های یه پله دیگه اضافه کردن ، فزر ، سپرده نقره ، عیار و فملی هست❤️🧿🤚 انشالا ، اگه بتونم شنبه و یکشنبه ، مسگون رو بخرم که چه بهتر ، اگه نشد ، شروع می کنم به خورد خورد اضافه کردن فزر ، سپرده نقره ، فملی و عیار ❤️🧿🤚 انشالا میام میگم ؛ چن تا ، از چی و تو چه قیمتی ، اضافه کردم 🌹 بله ، من و داداش حقوقی ، خواهیم خرید ❤️🤚 یا حق🤚
-
اهرم ستاره خلیج فارس که برای شستا هست در استانه عرصه اولیه؟
-
بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
حافرین دوستان تمام اندیکاتورها میگه سهم خشک شده و فروشنده نداره شاید مرددین بفروشند اما سهم فردا با تقاضای بالا مواجه خواهد شد و شارپی بالا خواهد رفت هدف اول سهم 240 ت است اما سقف کانال جدید 400 ت است تا 240 ت دو تا مقاومت داریم ک بنظرم حجم میخوره و خیلی ها پیاده میشن یکی در 173-175 ت و دیگری 197-200 ت
-
طهران
کارما بک میزنه
-
goat mind
#نهال پیشبینی https://t.me/goat_mind/20965