🎬 «باغ فردوس» برای خط کشی ادم ها نیست 🔺 نیما کرمی مجری با اشاره به برگزاری دوباره رویداد «باغ فردوس» به #صبا گفت: «اینجا محلی است که ادم هایی با نگاه ها، لهجه ها و پوشش های مختلف می توانند احساس راحتی بیشتری داشته باشند؛ جایی که همه برای ایران کنار هم قرار می گیرند.» sabanews.ir/570504 📲 روبیکا | ایتا | بله 📲 اینستاگرام | تلگرام | ایکس @sabanews_ir https://rubika.ir/sabanews_ir https://eitaa.com/sabanews_ir https://ble.ir/@sabanews_ir https://instagram.com/sabanews_ir https://t.me/sabanews_ir https://twitter.com/sabanews_ir
-
📉ققنوس اقتصاد📈
همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است رییس کل بانک مرکزی: 🔹بانک مرکزی بر اساس پیش بینی های احتیاطی در ایام جنگ و ماههای گذشه، منابع کافی برای خرید کالاهای اساسی و دارو تجهیز کرده است و صرفا در سه ماهه اول سال 3.7 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و دارو تامین ارز کرده است. 🔹بنابراین ادعای امریکایی ها مبنی بر وجود مشکل برای تامین کالاهای اساسی در ایران به هیچ وجه صحت ندارد. 🔹همانطور که قبلا اعلام کردم؛ خرید کالاهای اساسی از منابع مسدودی بانک مرکزی، موجب ازاد شدن سایر منابع ارزی بانک مرکزی در جهت تامین نیازهای ارزی صنعت بخصوص واحدهای تولیدی در مرکز مبادله ارزی خواهد شد. /ایرنا 💰 @Econ_Fouri
-
P_one
ولساپا تکنیکال خوبی داره
-
آبی
#به خرید ها توجه کن بجای اینکه صندوقها و اوراق طلا را بفروشه و طلا بخره کلی سهم فروخته و با قیمت بالاتر همونا را خریده تا سود شناسایی کنه البته خرید شکام و جوانه گندمش خوب بوده ولی چرا جلو رشد سهم گرفتن خدا میدونه
-
خساپا مهم اینه باید دامنه افزایش پیدا کنه این موضوع لات نتیجه بلعکس هم هست تو روز های منفی ولی درکل سرعت روند معاملات در تایم معاملات بیشتر میشه خصوصا سهم های ارزان بازار
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#COTI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
خلیج فارس
#شاخص_بورس #وبملت #خودرو یکساله که دارن میگن پرونده تغییر دامنه نوسان در جریانه… بشنو و باور نکن… چه چیزی بهتر از دامنه نوسان 3 درصدی با حجم مبنای 1 برای حقوقی ها تا حسابی جیب مارو خالی کنن یکساله که هی امروز و فردا میکنن ، اخرشم بالا نمیرن ، چرا ؟! چون قشنگ میتونن حقوقیا از صف خرید بفروشن و توی صف فروش بخرن شاخص رو با 100 هزار مثبت روزی بادش میکنن و توی بوق و کرنا کردن که بورس شده 5 میلیون !! اقا بس کنید !! اینقدر جیب حقیقی بدبخت و بیچاره رو نزنید !!
-
محمدرضا ABC
سهم جامانده از کل بازار بورس خزامیا خکمک
-
علی مشهد
غناب سلام نظرات منو مطالعه کنید شاید که بدرتان بخورد پیروزو سربلند باشید
-
حافرین دوستان فقط یک خبر از دو افشای سهم بیاد هدف 400 ت فعال میشه مسیر 240 ت همین الان بازه هرکسی منفی بافی می کنه بکنه ، گواش را نخورید این دو خبر یکیش تبصره 12 است و دیگری خرید واگن
-
محمد
#پکویر برخورد قیمت به کف کانال صعودی در هفته گذشته.کراس تنکانسن و کیجونسن و بیرون زدگی چیکو اسپن از کندها. برخورد قیمت به مووینگ 103 روزه همگی نشان از شروع روند صعودی جدیدی رو نشون میدن البته با توجه به قرار گرفتن موارد ذکر شده زیر ابر کومو این سیگنال ضعیف تلقی میشه.میشه سهم رو بشدت زیر نظر داشت