سباقر سهم چهارم سباقر این برخلاف اون سه سهم در یک روند صعودی قوی بوده اما توصیه به سیو سود پله ای دارم و خرید جدید ممنوعه واگرایی های منفی ای دیده میشه اخیرا حجم های سنگینی خورده و در اون حجم ها هم خروج پول و خالی کردن بوده در سهم های رانتی یه نکته وجود داره اینقدر رشد میکنن تا به قیمتی برسن که دیگه بالاتر رفتن امکان پذیر نیست پس از همینجا ممکنه بالاتر بره اما توصیه میکنم از سباقر دور باشی تا در تله نقدینگی و یا خالی کردن قرار نگیری..
-
نوین چارت
#دسینا تحلیل 6 ماه قبل قیمت فعلی 6848 سود مجمع 570 مجموع قیمت و سود 7418 تخمین خوش بینانه 8000 بود. ✅مابین خوش بینانه و واقع بینانه محقق شد
-
وساپا اینقدر نگران افشا نباشید افشا را خرابش نمیکنن، سهم بره قیمت بالاتر افشا بیاد بهتر هست، درصدش شاید خیلی بالاتر باشه شاید…
-
وپاسار قیمت هر سهم در اوج خود در سال 99 به 1546 تومان رسید و ابان بعد از شش سال باید سقف خود را بشکند… امیدوارم این اتفاق بیافتد و کام سهامداران شیرین شود
-
تکنیکالیست
#فاراک اکونومیست: 🔹چرا ایران احتمالا در دهه اینده، به یکی از ثروتمندترین کشور های خلیج فارس تبدیل می شود؟ 🔸ترامپ امتیازات بسیار بزرگی به تهران در توافق داده
-
شپدیس یه پیام و دوستمان سه بار داره ؟؟؟ کردن با شپدیس در شرایط حاضر مانند حرکت روی لبه تیغه. بالای 12910 پله ای می فروشم.پایین 10500 پله ای می خرم
-
وپاسار بزودی 1300 تومان را رد می کند و احتمال زیاد 1500 هم می بیند…فعلا دلیلی برای اصلاح نیست.
-
بهرنگ مومنی
مادیرا از فردا بازار دنبال سهام بنیادی خوبه و راه سهام ها تغییر خواهد کرد مواظب سرمایه هاتون باشید هر سهمی نخرید این که جای خود دارد
-
علی کاظمی
ثشاهد البته که در این چند سال از این ابزار استفاده نکرده دلیلش رو نمی دونم
-
خساپا سایپا شانس اورد که هنوز 50% سهام خذین رو داره چون بعد از مشکلی و اسیب هایی که برای تولید فوم بخاطر پتروشیمی ها پیش اومد شرکت خاذین زیرمجموعه سایپا ارزشمندتر شد چون شرکت خاذین سالهای قبل به خودکفایی تولید فوم صندلی رسیده بود و حتی ازمایشگاه های تولید فوم رو تو دهه 90داشت و از قدیم فوم صندلی تولید میکرد و خودکفا شده بود
-
علی کاظمی
ثشاهد سازمان بورس هم باید از ابزارهای خودش استفاده کنه ابزارهای زیادی داره که می تونه حقوق سهامدار خرد رو پرداخت کنه