جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهزاد میرزایی | bib
۱۷:۲۳:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وبصادر تقسیم سود ناچیزتوسط بانکها عملا اشتیاق خرید سهام و بین مردم کم میکنه و هیچگونه تلاشی مدیران بانکی جهت بالا بردن قیمت سهام انجام نمیدندچون انگیزه ای وجود نداره.دقیقا مثل دانش اموزی که نمره 10 میگره که فقط درس و پاس کنه و هیچگونه بازخواستی وجود نداره.در مورد سود غیر عملیاتی که یکی از دوستان گفته بود بانک داره و میتونه قیمت و افزایش بده همانطور که از اسمش معلومه سود غیر عملیاتی هست یعنی تکرار نمیشه و فقط برای یک دوره خاص هست که اگر میخواست نمود پیدا کنه تو قیمت سهام همان دوره قیمت سهام و میبرد بالا.افزایش سرمایه های بالا.تقسیم سود حداکثری و افزایش یا برداشتن دامنه نوسان باعث پیشرفت بورس میشه و اگر شرکتی هم نمیتونه تو این بازار رقابت کنه الزامی نداره که تو بازار بورس بمونه

لیست اخبار